Sudah tertulis ketentuan ini…

Bahagian 1: Bila isteri mula muntah dan loya Bahagian 2: Isteri cantik yang solehah ********************************************************************** “Abang….abang tengok sendiri yer…”. Lembut suara isteri sambil menghulur strip test kit yang sudah ada keputusannya. “Eh…….” Aku terpaku sebentar ibarat ayam tergigit getah. “Sayang…mana

Continue reading »

Isteri cantik yang solehah…

Nota: Ini adalah sambungan dari entri Bila isteri mula muntah dan loya “Ooo…ke kakak dah nak dapat adik?”. Teka aku penuh makna. Suasana sepi sebentar ibarat kata orang tua-tua…Malaikat melintas gamaknya. Isteri aku pula ralik mengira. Agaknya membilang hari ‘merah’nya.

Continue reading »

Blogger yang tersedak..

Awak memang selalu dengan kita. Mana taknya..macam yang awak tulis tu..semua sama-sama..macam mana awak nak cari hadiah untuk kitakan? Walaupun awak pernah buat trik kat kita bab-bab nak kasi suprise ni, dan memang ada trik suprise tu menjadi. Memang awak

Continue reading »

Bila semuanya jauh di mata…

Saya sekarang berada agak jauh dari tanah air Malaysia. Saya pergi honeymoon ke? Oh! tidak..kalau honeymoon, pasti saya tiada masa untuk berinternet lagi..hoho..jangan marah yer.. Sebenarnya, saya berada di Mashad, bandar kedua terbesar selepas Tehran. Ya, betul. Saya di negara

Continue reading »

Selamat Hari Guru 2010

Agaknya, ingat tak lagi ‘time’ kita kena denda dengan guru masa sekolah-sekolah dulu? Masa kita cuba ‘mengelat’ masa jawab periksa? Masa kita cuba calarkan kereta cikgu sebab tak puas hati dia ngorat aweks kita rotan kita? Masa kita seludup masuk

Continue reading »