Blogger yang tersedak..

Awak memang selalu dengan kita. Mana taknya..macam yang awak tulis tu..semua sama-sama..macam mana awak nak cari hadiah untuk kitakan? Walaupun awak pernah buat trik kat kita bab-bab nak kasi suprise ni, dan memang ada trik suprise tu menjadi. Memang awak pandai cilok..hehe

Banyak kali juga awak kata nak keluar jap, saya tanyalah..”Nak p mana?” Awak kata..”Adalah..awak tak yah ikut kitalah ek”..Saya memang tak nak ikut, tapi sebab awak dah cakap yang kita tak yah ikut, maka kita lagi rasa nak ikut..hehe..

Kita tau, awak ada plan nak beli hadiah kat kita..(hohoho..perasan betul kita ni kan?haahaha..)..awak memang..kalau bab-bab beri hadiah ni, memang awak suka..sejak dari dulu lagi..sebelum kawen pun..awak kalau tak dapat beli..awak bagi hadiah buatan sendiri..kita ada simpan lagi tau..awak nak tengok balik? Nanti kita tunjuk ek..eh eh…yang tengah baca ni pun nak tengok? hehe..mana bleh..nanti kamu semua tak bleh tido malam.. 😀

Semalam kita takde..saya dah kasi can kat awak..hehe…tapi bila kita tanya..”Awak keluar tak”..awak jawab “Kita takut nak kuar sorang-sorang, dahla tempat nak p tu macam tersorok sikit, jadi tak kuar pun..”…ala….cian pulak kita dengar masa telefon awak semalam..

Tapi, alih-alih pagi ni…waktu kita bukak beg laptop kita..ehhh…”Apa benda pulak ni?”…..”Semalam takde lagi…”

Apa benda ek? Kita belum bukak lagi masa tulis ni..jadi baru nak bukak ni..hehehe..tunggu jap yer…

"hadiah untuk suami"

Awak ni..susah-susah jer..cian awak..kuar sorang-sorang..

> TERIMA KASIH YANG TAK TERHINGGA buat awak..isteri kita yang tercinta..untuk segala-galanya..Selamat Hari Ulangtahun kita yang ke-3…moga rumah tangga kita sentiasa dalam Rahmat Allah jua..ameen

>> Terima kasih sebab bagi dua buah buku ini..pandai awak pilih buku..bestnye..nanti kita baca sama-sama ek..2 buah buku ni;

1. 25 tips menjadi pasangan bahagia – Yusuf al-Asqari

2. Indahnya hidup tanpa derita – Noor Laila Aniza Zakaria

Buat pembaca…ada orang kata, isteri lebih peka bab-bab tarikh ni? Setuju? Dan isteri sangat suka kalau suami dia jenis yang ambil berat pasal tarikh-tarikh ni..betul tak? Jadi, bagi yang dah berkahwin, kenalah mula ingat tarikh-tarikh penting ni..mana yang belum kahwin, reserve kan kotak memori sikit untuk tarikh-tarikh ni yer..hehe

®hafizmd – patutlah saya tersedak semalam…sebab isteri ada sebut pasal en suami dalam entri Blogger yang Terdesak…hehehe..

19 comments

  1. haha.. malu lah saya… heheee.. terima kasih gak.. maaflah awak ye, hadiah tak seberapa.. nnti leh kita baca sama2 ek..

    huhuu.. awak buat kita nangis la baca entry ni.. terharu.. lebih2 lagi keadaan sensitif skg ni.. hahaaa.. sayang awak.. (opps, yg lain jgn muntah ye..)
    .-= fiezaradzi´s last blog ..Blogger Yang Terdesak =-.

    1. maaf yer..sbb tulis kat sini..hehe..biar semua orang tau..yg saye mmg bertuah dikurniakan isteri sebaik dan secomel awak…:D

      1 lgi..bahu saye sentiasa ade utk awak..

      psst..sayang awak juge…hihihi

  2. wah,wah..romantisnya spasang suami isteri ni..inilah pasagan yang wjar di contohi heeee…

    smoga sahabtku ini akan kekal bhgia slamanya..

    bila nak tmbah anak lgi bro heee..

    peace no war

    1. hohoho…terromantis pulak..hehehe…

      terima kasih byk suri..moge suri dan semua member2 lain bhagia juge hendaknye..ameen..

      psst..tambah lagi? hehe..insyaAllah…..

  3. kesian dia, tersedak selepas baca blogger yang terdesak, hehe
    .-= kulanz´s last blog ..Sejarah Masyarakat Pelbagai Kaum di Sabah =-.

  4. Kenapalah saya tak komen2 lagi kat entri ni padahal kat blog si isteri siap kasi method lagi kalau dah terdesak sangat. hehehe 🙂 Happy belated anniversary to Hafiz & Fieza 🙂
    .-= Dila.13´s last blog ..Update EzineArticles Submission =-.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *