Biodata

Blogger hafizmohd.com

Sebagai seorang blogger, saya lebih dikenali sebagai Hafizmd. Seorang eksekutif di sebuah syarikat swasta. Dilahirkan di Kampung Chendering, Kuala Terengganu dan kini menetap di Sri Gombak. Suami kepada seseorang yang cukup penyayang, juga seorang blogger iaitu Blogger Fiezaradzi. Alhamdulillah, dikurniakan amanah sepasang cahaya mata.

Sejarah blogging begitu indah. Blog ini semuanya bermula secara PERCUMA selepas memenangi satu kontest mudah anjuran Blogger Tuan Rohaizad.com. Hadiahnya penajaan hosting dan domain percuma selama setahun oleh JomHosting. Langkah kecil ini akhirnya membawa saya kepada beberapa siri kejayaan manis dalam diari seorang blogger separuh masa. Antaranya pencapaian manis blog hafizmohd.com ialah;

  1. Tempat pertama Blogger Contest Tanah Arab
  2. Tempat pertama Contest Review Blog Papa Mifz
  3. Pemenang kategori Entri Terbaik Mom Blogger Referrel Contest
  4. Tempat pertama Contest Review Blog SirapLimau.com

Sebagai memenuhinya sebagai hobi dan punca pendapatan sampingan, saya gemar berkongsikan info petua kesihatan terutamanya berkaitan petua menguruskan badan, info sukan terutama sukan bola sepak Malaysia,  info kekeluargaan dan beberapa lagi pengalaman kehidupan.

Jika ada sebarang persoalan dan apa saja pertanyaan, penulis boleh dihubungi melalui;

  • Email: ahmadhafiz83@gmail.com/hipa012@hotmail.com
  • Twitter: www.twitter.com/hafizmd
  • Facebook: www.facebook.com/hafizmd

Salam ukhwah saya hulurkan buat seluruh pengunjung hafizmohd.com.

Terima kasih.

NOTA PENAFIAN:

Artikel ditulis berdasarkan pengalaman peribadi dan juga melalui pembacaan penulis. Sebarang kehilangan, kerosakan dan komen pembaca adalah tanggungjawab anda. Jika ingin berkongsi sebarang artikel, adalah amat dialu-alukan. Penulis sekadar memohon kerjasama anda untuk menyertakan link asal entri tersebut ke blog www.hafizmohd.com. Terima kasih dan selamat membaca.

40 comments

  1. Salam.
    Alhamdulillah, didoakan semuga anda dan keluarga bahagia penuh kesejahteraan dari Ilahi. Kita memdidik diri kita , isteri dan anak bermula dari rumah dengan penuh kasih sayang dan berhikmah. Insyaallah barakahnya ada.

    1. @musi, Salam.
      Alhamdulillah. Rezki Allah dan rahmat NYA begitu banyak dan tidak ternilai. Moge kami dan semua sahabat sntiasa dalam rahmat dan redha Allah serta sentiasa bersyukur atas segala kurniaanNYA.ameen

  2. Assalamu’alaikum,
    Anwar mendaftar diri sebagai sahabat baru. Harap tunjuk ajar dari saudara.

    Sekian, terima kasih.

  3. Pingback: GiveAway Domain by KhaiZarien.com | Anwar's BlogShop
  4. Pingback: Good Friends Are Always Close To The Hearts | Anwar's BlogShop
    1. Salam kenal yer…hhehe

      Taklah pantang terus…jenguk juga bila ada masa…dah jadi rutin dah dgn blog ni…hehe…

      Terima kasih singgah sini…

    2. Salam kenal yer…hhehe

      Taklah pantang terus…jenguk juga bila ada masa…dah jadi rutin dah dgn blog ni…hehe…

      Terima kasih singgah sini…

  5. assalamualaikum……….

    saudara,
    berkenaan dgn buah mahkota dewa yg sudara ign th, di sn sy ade menanam pokok tersebut.

      1. Chendering, bukit batu putih (jalan kubang ikan…) rumah sapa? biarlah rahsia.. Taman Permin Jaya tu memang biasa pergi, siap pernah niaga baja tahi kambing di pasar tani tu. + pernah niaga ice blended di pasar malam simpang 4 (chendering)..

        Bro Chendering katne?

        1. oooo…dekat sangat dah ni…bukit batu puteh ni tmpat aku selalu lepak…

          siap tmpt lahir lagi…hehehehe..pasar malam tu lagilah..

          chendering pantai pandak bro…

  6. En. Hafiz, boleh ke cal saya , nombor telefon saya 0136393600. Nak tanya tentang mahkota kering, mahal ke murah kalau beli dgn En. Hafiz. Akak ni orang veteran dah, banyak penyakit, tu lah nak tanya tentang benda ni. TQ

  7. Saya pembekal mahkota dewa …tapi tak berapa tahu nak pasarkan secara meluas melalui maya…mahkota dewa dah ada 300kg untuk dipasarkan…tolong blogerkan Kasuma 019 7131743 1 kg rm45 sahaja

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *