Menang Contest Kaca Mata PapaMifz.com

- 1 April 2013. Updated 3 January 2016Blogging

Assalamua’laikum.

Menang Contest Kaca Mata PapaMifz.com. Alhamdulillah. Terima kasih kepada PapaMifz, isterinya dan rakan PM kerana telah memilih entri ambe yang ini; Contest Kaca Mata PapaMifz.com sebagai pemenang utama contest. Memang ambe tak jangka, entri santai pengalaman pertama ambe memakai kaca mata menjadi pilihan juri. Rezki Allah memang tak terduga.

Ambe memang tak sempat jenguk entri pengumuman “Pemenang Contest Kaca Mata Papamifz.com” sehinggalah pagi ni Bro Asyrof Asri dan Puan Sukma menyapa di ruang komen. Macam tak percaya. Maklumlah, ramai blogger yang berentap dengan entri mereka cukup menarik, cukup rempah ratusnya.

Hadiah Utama – Hafizmohd.com

Hadiah Kedua – Umikasum.blogspot.com

Hadiah Ketiga – Hanhanis.com

Apa rahsia entri ambe menang?

  • Pertama, ia memang sudah menjadi rezki ambe yang Allah tentukan melalui contest kaca mata ni. Alhamdulillah.
  • Ini kali pertama atau kedua ambe menang contest yang memilih pemenang berdasarkan penulisan@review.
  • Jadi, ambe takde apa-apa rahsia cuma mungkin masa menulis ni, ambe tulis sepenuh jiwa. Meluah apa yang ambe benar-benar rasa saat mula-mula pakai kaca mata. Apa yang ambe tulis untuk contest ni adalah pengalaman sebenar (termasuk usaha kakak angkat tu ‘mengusha’ ambe..hahaha).
  • Jadi, benarlah kata-kata Bro Titan yang pesan kalau nak menang contest bercorak penulisan, kena tulis cukup rasa cukup jiwanya (tagline dia: “cukup makan cendolnya! kat entri mana dia tulis, ambepun tak ingat daaa….).

Ambe masih lagi teruja menang contest. Kiranya inilah antara kemenangan paling besor yang ambe pernah dapat sepanjang berblogging. Terima kasih lagi sekali pada PapaMifz.com, isteri dan rakan PM. Moga semakin dimurahkan rezki. Mana tau, ada lagi contest hebat yang akan menyusul. Kita tunggu dan sama-sama beri sokongan selagi terdaya kepada rakan blogger.

Besar kemungkinan, andai kedai optik PapaMifz berhampiran dengan kawasan liputan ambe, ambe akan terjah kedai beliau dan mungkin juga ada review khas untuk kedai optiknya =)

@hafizmd – Menang Contest Kaca Mata PapaMifz.com. Boleh baca entri ambe berkaca mata –> Entri Bertuah Kontest Kaca Mata

{ 58 comments… read them below or add one }

Oneblogsocial.com April 1, 2013 at 10:37 am

Tahniah untuk hafizmohd,

Reply

hafizmd April 2, 2013 at 9:47 am

Terima kasih bro =)

Reply

Anarm April 1, 2013 at 10:53 am

Tahniah sebab menang contest tu.. Dapat spek free.. Aku takde rezeki nak menang spek baru..

Reply

hafizmd April 2, 2013 at 9:47 am

Alhamdulillah. Rezki sungguhlah..

Thanks bro

Reply

hafiz April 1, 2013 at 10:58 am

tahniah bro….rezeki tu dapat cermin mata baru…

Reply

hafizmd April 2, 2013 at 9:46 am

terima kasih bro..koleksi utk saat perlu

Reply

Sop April 1, 2013 at 11:35 am

tahniah bro
rezeki tu
sop x sempat nak join sbb x da gambar pakai spek yg dijumpai :)

Reply

hafizmd April 2, 2013 at 9:45 am

terima kasih bang sop

alhamdulillah

kita tunggu kontest lain plak..mungkin ada gambar yg sesuai =)

Reply

hafizrahim April 1, 2013 at 11:44 am

Dapat spek baru la nampaknya..congrats bro.

Reply

hafizmd April 2, 2013 at 9:45 am

Terima kasih bro…best hadiah ni

Reply

titan April 1, 2013 at 11:51 am

dah jatuh wajib belanja gua cendol ni. haha..

Reply

hafizmd April 2, 2013 at 9:45 am

Nanti lalu banting, gua cari lu

Reply

suri April 1, 2013 at 3:47 pm

ha slut tulis sepwenuh jiwa yg best hee…

Reply

hafizmd April 2, 2013 at 9:44 am

Kalau separuhpun ok jugak

Reply

suri April 1, 2013 at 3:53 pm

ambe rasa mmg rezeki ni hee… pasnu ebrgaylah cek abe sisi f ni heee

Reply

hafizmd April 2, 2013 at 9:44 am

hehe..tu dah pastilah

Reply

onlajer April 1, 2013 at 4:02 pm

Taniah bro, kalau nak cuci cermin mata pakai apa bro?

Reply

hafizmd April 1, 2013 at 4:47 pm

Thanks bro. Ambe tak ingat apa nama cecair spray yg kedai tu bagi…nanti ambe update kat sini..hehe

Reply

Asyrof Asri April 2, 2013 at 8:04 am

Tahniah sekali lagi saya ucapkan saudara Hafiz Mohd. ;)

Terima kasih yang amat saya hargai atas tag-kan nama blog saya di blog saudara. ;)

Teruskan menulis ya, saya sentiasa menanti penulisan saudara. ;)

Reply

hafizmd April 2, 2013 at 9:30 am

@Asyrof Asri, terima kasih. =)

Terima kasih kembali atas sokongan ni…

Reply

Denaihati April 1, 2013 at 4:37 pm

tahniah yer menang Contest Kaca Mata PapaMifz.com. bertambah lagi koleksi spek.

Reply

hafizmd April 2, 2013 at 9:44 am

Terima kasih Dh. Koleksi utk keceamsan..hehe

Reply

Norfanil April 1, 2013 at 5:04 pm

Tahniah!!

Reply

hafizmd April 2, 2013 at 9:36 am

terima kasih Norfanil =)

Reply

pahan April 1, 2013 at 9:43 pm

ni yg sedap nak join ni.hehe

Reply

hafizmd April 2, 2013 at 9:35 am

hehe..kita tunggu kot2 ada kontest menyusul lepas ni

Reply

Ladfe Amir April 2, 2013 at 12:35 am

wah tahniah buat bro. rezeki memang datang dari Allah tapi kita kena usaha jg kan

Reply

hafizmd April 2, 2013 at 9:31 am

Betul tu. Usaha kenalah usaha. Itu jalannya

Reply

Mama Murai April 2, 2013 at 5:50 am

dah hadiah pulak…. sapa yang nak bagi. Tahniah sebab dapat hadiah percuma. Tapi gambar hadiah awat tak bubuh sekali dalam entri ni :)

Reply

hafizmd April 2, 2013 at 9:31 am

hehe..itulah Mama. Rezeki.

Hadiah belum dapat lagi, nanti dapat mesti bubuh kat sini punyalah..hihi

Terima kasih kembali

Reply

Ibu Mifzal Arsyad April 2, 2013 at 11:04 am

tahniah bro..bestnya dapat menang hadiah

Reply

hafizmd April 5, 2013 at 9:25 am

Alhamdulillah.
Mmg best. Terima kasih atas ucapannya

Reply

Travel-Zoom April 2, 2013 at 1:26 pm

tahniah bro boleh menang moga murah rezki lagi…

Reply

hafizmd April 5, 2013 at 9:25 am

Ameen. Terima kasih TZ

Reply

beckhrooy April 2, 2013 at 5:21 pm

tahniah menang contest tu bro

Reply

hafizmd April 5, 2013 at 9:25 am

terima kasih beckhrooy

Reply

Mama I.A April 3, 2013 at 12:36 am

tahniah..rezeki tu.. =)

Reply

hafizmd April 5, 2013 at 9:24 am

itulah..tak sangka betul..alhamdulillah

Reply

Datin Tyka April 3, 2013 at 1:28 am

fuhhh tahniah…..
ada spek baru la lepas ni….

Reply

hafizmd April 5, 2013 at 9:24 am

terima kasih tyka..
bulehlah buat spek kecemasan

Reply

yas April 3, 2013 at 11:45 am

Tahniah bro…..mantop dah tue….

Reply

hafizmd April 5, 2013 at 9:24 am

alhamdulillah..terima kasih bro yas

takde mantoplah..biasa2 ajer

Reply

Puan Kutu April 3, 2013 at 6:16 pm

Alhamdulillah..rezeki sungguh!sgt berbaloi join..Tahniah..:)

Reply

hafizmd April 5, 2013 at 9:23 am

Alhamdulillah. Rezki yg tak disangka

terima kasih pn kutu

Reply

akubiomed April 3, 2013 at 9:47 pm

Tanniah bro terpilih sebagai pemenang utama. Kempunan hendak mendapatkan penukaran cermin mata baru. :-)

Reply

hafizmd April 5, 2013 at 9:23 am

Terima kasih bro AB.

Alhamdulillah rezki Allah

Reply

Lynn April 3, 2013 at 10:20 pm

Ooo.,rezeki tu. Jangan ditolak. Tahniah Hafiz.

Reply

hafizmd April 5, 2013 at 9:23 am

Terima kasih Lynn.

Reply

fiezaradzi April 4, 2013 at 5:30 pm

tahniah.. nak juga cakap kakak angkat meng’usha’ tu.. yelah, dielah yg hensem.. hehee

tahniah sekali lagi.. mmg best entry tu…

Reply

hafizmd April 5, 2013 at 9:17 am

hahahahaha…dulu2 mana hensem..sekarang lagi hensem..

terima kasih yer

Reply

auc April 4, 2013 at 11:44 pm

eh auc x ucap tahniah lagi ke?

tahniah bro terlambat buat ucapan :0

Reply

hafizmd April 5, 2013 at 9:16 am

terima kasih banyk2 bro…

takpelah bro..singgah dah cukup suka dah..hehe

Reply

papa mifz April 5, 2013 at 12:27 am

tahniah bro…entry bro memang terbaik…

Insya-Allah PM akan hubungi bro secepat mungkin untuk beberapa maklumat, beri PM sedikit masa yer sebab baru balik bercuti lah…:)

Reply

hafizmd April 5, 2013 at 9:15 am

Terima kasih bro PM =)

Rehat2 dulu bro. nanti dah segor, baru proceed =)

Reply

TehR April 5, 2013 at 1:06 pm

tahniah, bro
rezeki memang ada di mana2

Reply

hafizmd April 8, 2013 at 10:09 am

Alhamdulillah. Terima kasih cikgu

Reply

yusri April 7, 2013 at 12:19 am

Tahniah boh!ambe dok bace lagi entri deme hok menang tu…lepas ni nok kena bace ar…hehe

Reply

hafizmd April 8, 2013 at 9:28 am

hehe..gi lah bace..hahaha

terima kasih boh!

Reply

Leave a Comment

{ 1 trackback }