tips blogging denaihati network

Rezeki Duit Blogging Denaihati Network

Assalamua’laikum.

Alhamdulillah. Buat kali kedua sebenarnya. Betul, ini kali kedua ambe dapat hadiah hasil menyahut cabaran daripada Denaihati Network. Terkini, hasil penulisan entri ini, “5 Tips Rumah Tangga Pasangan Baru Kahwin.” Denaihati Network sekarang dengan 2,846 ahli. Rasanya ramai blogger yang sudah merasa manisnya berada dalam komuniti ini. Betul tak?

Rezeki duit dengan menulis

Nampaknya, rezeki dengan blogging sememangnya luas. Affiliate, advertorial, giveaways, cabaran pantas dan pelbagai lagi cabang. Yang penting, ada kemahuan untuk berubah dan keluar dari ruang selesa sekarang. Ini yang sedang ambe cuba usahakan. Bukan mudah untuk ‘korbankan’ apa yang ada demi mencapai matlamat jangka panjang.

tips blogging denaihati network

Apa yang ambe nampak, usaha Denaihati Network untuk membangkitkan “raksasa ganas dan tak terkalah” dalam diri blogger semakin berjaya. Ambe ingat lagi kata-kata Tuan Ilham masa nak bergambar di SBB2013 awal tahun 2013. Simpan kuat-kuat untuk jadi blogger berjaya. InsyaAllah.

Ternyata, dengan adanya Denaihati Network, ramai yang sudah makin nampak jalan blogging yang cerah. Sama-sama kita kuatkan tekad dan usaha untuk menjadikanΒ blogger sebagai kerjaya.

Ramai yang sudah berjaya! Kenapa bukan kita? Cabaran besar ni….

@hafizmd – Alhamdulillah rezeki November. Terima kasih Denaihati Network! Moga semakin sukses! Kalau belum join, terus ke Denaihati Network.

60 comments

  1. Tahniah kerana berjaya memenangi hadiah tersebut πŸ™‚

    Saya baru hari ni join group Denaihati Network kat Facebook. Tulis blog ni penting ada network. Kalau tulis sendiri-sendiri je, payah jugak nak pergi jauh.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *