Menang Kontest Blogger Tanah Arab Mesir

- 12 July 2013. Updated 3 January 2016Blogging

Assalamua’laikum.

Alhamdulillah. Rezeki Ramadhan dari Mesir melalui Blogger Asyrof Asri. Rezeki Allah pastinya melalui pelbagai bentuk dan cara serta tak terduga. Betul tak? Cuma tinggal untuk kita berfikir dan menghayati setiap sesuatu yang ada pada kita sekarang. Semuanya sudah Allah tentukan. Bila, di mana dan bagaimana semuanya sudah termaktub dalam ilmu Allah. Buktinya, usaha atas kudrat yang Allah pinjamkan, hari ni ambe mendapat berita gembira menang kontest anjuran Saudara Asyrof Asri. Kita tak tahu, kita hanya usaha, Allah yang tentukan. Betul ke idok yop?

Rahsia menang kontest?

Tiada apa-apa rahsia pun. Cuma buat apa yang penganjur inginkan. Maksudnya;

  • Ikut saja syarat-syarat yang penganjur tetapkan. Jika diminta klik itu dan ini, klik sajalah.
  • Jika diminta kemaskini senarai penaja, buat sajalah.
  • Jika diminta semak balik entri kontest kita, semaklah betul-betul.
  • Jika diminta untuk tambah mana yang patut, tambahlah mana-mana yang patut.

Resepinya cukup mudah. Ikut undang-undang penganjur. Penganjur ada hak untuk buat apa jenis peraturan sekalipun. Jika kita tak dapat ikut, senang cerita. Jangan turut serta dan jangan paksa penganjur untuk ubah itu dan ini. =) – Penganjur kontest memang kena hati kering…hohoho

Akhirnya, terima kasih kepada Saudara Asyrof Asri yang sudi pilih entri ambe yang ini, “Jejak Kembara Blogger Kacak Tanah Arab

Untuk lihat senarai penuh pemenang, boleh terus ke sini –> Keputusan Rasmi Pemenang Kontest Tanah Arab.

Tahniah buat Saudara Asyrof Asri berjaya anjurkan kontest sebegini. Moga-moga lepas ni, bakal menyusul kontest yang lebih hebat dan mencabar serta mengancam! Terima kasih penaja kontest! =)

 @hafizmd РMenang Kontest Blogger Tanah Arab Mesir. Mesir masih lagi bergolak, sama-sama kita doakan moga semuanya kembali aman. Ameen.

{ 36 comments… read them below or add one }

maza July 12, 2013 at 10:52 am

Wahhh.. kebambooommmm!!!
udah menang..
tahniah..

boleh belanja lebih sikit untuk Ramadan.. hehehe
;)

Reply

akubiomed July 12, 2013 at 11:18 am

Tanniah dengan kemenangan tersebut. :-)

Reply

sensasi2020 July 12, 2013 at 12:02 pm

Tahniah….ikut syarat2nya dan sedikit tuah..pasti kemenangan hadir di sisi.

Reply

Fiza Rahman July 12, 2013 at 12:06 pm

Tahniah.

Reply

fyna July 12, 2013 at 12:32 pm

tahniah!!!! rezeki bulan ramadhan kan.

Reply

papa mifz July 12, 2013 at 3:08 pm

tahniah bro…

bro memang hebat bab2 join contest nih…hehe

Reply

Anuar July 12, 2013 at 3:19 pm

Tahniah Bro… Murah rezeki Bro pada bulan Ramadhan ini… ;)

Reply

ohcikgu July 12, 2013 at 4:00 pm

tahniah sebab menang. :)

Reply

UmmiKami July 12, 2013 at 4:43 pm

As salam Hafiz…

Allah…Allah…Allah….reaeki dari Allah….tahniah dari Kak Ummi ya… ^^,

Reply

hafizmd July 12, 2013 at 5:59 pm

As salam kak ummi
terima kasih kak…rezeki Allah jua…alhamdulillah

Reply

pleabee July 12, 2013 at 5:41 pm

Tahniah ye menang..dapat hadiah dari padang pasir tu

Reply

Asyrof - Blogger Tanah Arab July 13, 2013 at 8:51 am

Hadiah dari padang pasir!

Hahah! Kelakar, ini memang lawak .. ;)

Reply

cikgu naman July 12, 2013 at 5:46 pm

tahniah gu

ambo loni xdan nak masuk contest² bagai ni..ralat sungguh

Reply

Asyrof - Blogger Tanah Arab July 13, 2013 at 8:52 am

Cikgu Naman, insyaAllah dalam masa terdekat Asyrof akan buat kontes lagi.

Nanti join ya. :)

Reply

puteri kasih July 12, 2013 at 10:11 pm

tahniah bro..rezeki bulan ramadhan tu :)

Reply

ajumohit July 12, 2013 at 11:45 pm

tahniah murah rezeki ;)

Reply

titan July 13, 2013 at 12:36 am

tahniah kepada mereka yang menang. lu dapat hadiah apa ek?

Reply

hafizmd July 13, 2013 at 2:16 am

hehe..gua pun tak tahu hadiah pel..suprise…kena tunggu pokcik posmen hantar minggu depan

Reply

Asyrof - Blogger Tanah Arab July 13, 2013 at 8:56 am

InsyaAllah …

Entri hadiah kontes dari No.1 hingga No.5 setiap kategori akan menyusul.

Tunggu ya. :)

p/s – maaf rakan blogger semua, Asyrof sedang sibuk dengan praktikal di Mahkamah. Banyak benda nak kena standby .. :)

Reply

hafizmd July 13, 2013 at 9:32 am

terima kasih bro Asyrof.
ooo..tgh praktikal…takpe2..jgn risau…

moga praktikalnya sukses!

Reply

Datin Tyka July 25, 2013 at 9:01 am

nanti buat entri hadiahnya… nak tahu jugak ni

Reply

zie fauzi July 13, 2013 at 1:46 am

Tahniah yer… kalau dah rezeki mmg tak kemana…. tahniah sekali lagi

Reply

BUNDA July 13, 2013 at 3:54 am

TAHNIAH! atas kemenangan, rezki bulan ramadhan…

Salam Ramadhan Dari Bunda….

Reply

Asyrof - Blogger Tanah Arab July 13, 2013 at 8:59 am

Tahniah sekali lagi Asyrof ucapkan pada rakan blogger saudara Hafiz Mohd.

Moga terus kekal menang dalam mana-mana kontes. :)

Entri saudara SANGAT membuatkan Asyrof sebagai Penganjur rasa seronok baca. :)

Reply

TehR July 13, 2013 at 11:46 pm

alhamdulillah
rezeki ada di mana2

Reply

hafizmd July 14, 2013 at 6:50 am

Alhamdulillah. Kena usaha jer..

Reply

kakiblog July 14, 2013 at 8:02 am

tahniah bro…bila lagi nak buat kontes?

Reply

hafizmd July 15, 2013 at 2:01 pm

terima kasih…belum ada idea nak buat kontest

Reply

Datin Tyka July 25, 2013 at 9:00 am

kalau ambe buat kontes.. memang nak join

Reply

blackrosehunter July 14, 2013 at 3:36 pm

tahniah bro..hebatlah bro ni.. :)

Reply

hafizmd July 15, 2013 at 1:59 pm

terima kasih bro..takde hebatnyalah…

Reply

Hafizul July 15, 2013 at 12:59 pm

Haha..kan dah jangka…tahniah bro..tahnaih…susah nak dapat hadiah tu kan..jauh tu..hehe

Reply

hafizmd July 15, 2013 at 1:20 pm

Terima kasih boh!
Masin mulut deme =)

Reply

Datin Tyka July 25, 2013 at 8:59 am

hadiah kena naik kapal terbang.. heeeee

Reply

Datin Tyka July 25, 2013 at 8:58 am

tahniah…
ambe memang layak…rezeki tu alhamdulillah

Reply

hafizmd July 25, 2013 at 8:59 am

alhamdulillah..rezeki

yeah..DT dah kembali =)

Reply

Leave a Comment

{ 2 trackbacks }