tips tidur berkualiti - anakku cemerlang dunia akhirat

5 Teknik Tidur Cara Pro!

Assalamua’laikum.

Tips tidur berkualiti? Inilah dia tips tidur cara pro? Tidur mesti cukup. Berapa jam kita perlu tidur? Kuantitinya tak sama antara kita semua. Ada yang perlu 6 jam setiap hari. Ada yang hanya perlukan 3-4 jam sehari. Memang tak sama. Kuantiti dan kualiti secara asasnya mempengaruhi kesihatan dan kesegaran tubuh badan kita.

5 Teknik Tidur Cara Pro!

Tips tidur cara Rasulullah SAW
Tips tidur cara Rasulullah SAW

@hafizmd – Sunnah Rasulullah SAW pasti mempunyai sejuta hikmah. “Nyerongin-nyerongin juge, moh kite beramal- PU Yeop”

38 comments

  1. kalau amalkan mesti bagus ni. setiap orang masa tidur berbeza-beza kan bro. macam aku tidur memang lambat, banyak assignment nak siapkan. tapi esok paginya tetap mengantuk kat kelas. wahahah

    1. hehe…berapa jam tidur tu mmg berbeza2..ikut kemampuan dan adaptasi diri masing2. ada yg perlu 6 jam cukup…ada yg 4 jam pun dah cukup..ada yg tidur 10 jam tak cukup2…hahhaa

    1. Setuju tu bro.
      Ambe pernah jugak tidur lambat sebab mengadap laptop..bukan main fb..tp update blog dsb

      tpi, bila fikir balik…badan nak rehat juga…sekarang dah tak buat dah…thanks bro utk nasihat

  2. semenjak buat bisnes online nie.. masa tidur mmg lumayan laaa.. bila2 boleh tidur. .heee…

    Tapi tidur awal malam juga yg buat badan segar… kalau berjaga malam, tidur siang, badan akan jadi lemah jeee..

  3. kalau nak cari duit..tidur tepaksa dikorbankan…bila dah berjaya nanti boleh tidur banyak sedikit.apa-apapun n perlu selalu jaga kesihatan sebaik yang mungkin..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *