45 comments

  1. Hari ru ada juga niat di hati nak pergi bukit BENDERA… tapi disebabkan jalan dekat Penang Jem dan susah nak cari parking, terpaksa membatalkan hasrat tersebut…

  2. memang cantik untuk menatapi permandangan di bukit bendera nie, saya juga pernah ke sana sekali tetapi dah lama, tak tau lah kini bagaimana keindahan nya dari atas bukit tu…

    1. Ambe first time singgah…

      Best sbb rase angin dia sejuk bro…rase relaks jer…sambil lepak2 kat kafe dia..pekena teh secawan dua…

      sekarang, train dah laju..tak mcm dulu bro…

  3. ayah ada bawa kami adik beradik kat sana tapi msa dah sampai tu punyalah ramai orang sedang beratur….sebelum nak ke sana jalan sesak sangat2..saya harap admin ke sana lebih awal supaya dapat ke sana lebih awal..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *