Sedap ke daging gajah?

Pernah terfikir bagaimana rasa daging gajah? Adakah sesedap ayam KFC? Atau paling tidak seperti rasa daging kerbau. Saya pun tak pernah pula terfikir, sehinggalah saya dapat satu email bergambar ni. Jom kita sama-sama layan.

Gajah oh gajah..
Gajah oh gajah..
uish..baru jer mati..sekali ramai datang amik port..lapah dan lapah...
uish..baru jer mati..sekali ramai datang amik port..lapah dan lapah...
tu dia..tinggal tulang ajer..
tu dia..tinggal tulang ajer..
darah di tempat kejadian..
darah di tempat kejadian..

Agaknya, apalah  menu yang mereka sediakan dari daging gajah ni yer?

hati gajah sama dilapah, hati kuman sama dicecah”

® hafizmd – terfikir yang manusia bila terdesak, sanggup buat apa saja..

33 comments

  1. Apabila seseorang itu sudah lapar, dia akan memakan apa sahaja yg boleh di makan.
    Afrika ni sememangnya sudah sinonim dengan masalah kebuluran.

  2. gajah masak merah, gajah masak lemak cili api, gajah goreng tepung…slrppp..
    syukur alhamdulillah kita kat malaysia masih cukup makan, tak perlu sampai nak tumbangkan gajah atau badak sumbu…

  3. nak buat macam ne…negara sana dah dilanda kekurangan bekalan makanan dan penyakit berjangkit yang serius.. syukur negara kita masih cukup semua…
    .-= zik´s last blog ..Sayangi haiwan peliharaan. =-.

  4. mungkin daging gajah liat sikit kotss..pasal umur gajah tak seperti umur ayah..cukup 120 hari boleh sembelih..

    p/s: org kita makanan sampai dibuang2 kerana tak habis makan..alangkah beruntungnya duduk di malaysia kans…
    .-= Nadri´s last blog ..Keajaiban Manusia Akhir Zaman =-.

    1. @Nadri, mungkin juge nadri..ibarat ayam tua @ orang kampung saye panggil ayam pencen..liat dagingnye tapi sedap

      p/s – mg bertuah duduk kat Malaysia ni..tapi semacam ramai tak bersyukur..
      .-= hafizmd´s last blog ..Wanita Malaysia sudah kurang subur? =-.

  5. nak ambil masa setahun baru habis makan daging gajah ni..
    .-= Hafiz Mohd´s last blog ..Blogger And Followers, Do They Need Each Other? =-.

  6. syukur kita dilahirkan disini, menjadi apa yang kita ada sekarang..
    .-= nuaeman´s last blog ..Pesta Buku Antarabangsa KL 2010 – 3 Buah Buku Terbaru Yang Mesti Dimiliki =-.

  7. Salam,

    Makan gajah?? Ingatkan tak ada yang makan gajah. Saya juga pernah menulis pasal makan gajah dulu.
    .-= Faridrashidi´s last blog ..Apabila Persona Elegance Dirasmikan =-.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *