Firesale Amal Banjir 2014: 14 Ebook Hanya RM97!

Assalamua’laikum. Banjir 2014. Ujian Allah buat hamba-hambaNYA yang terpilih. Pasti tersurat dan tersirat sejuta hikmah bagi kita yang mahu berfikir. Banjir kali ni memang cukup luar biasa. Kita yang tidak merasai sendiri beban kepayahan dan kesusahan mangsa banjir sewajarnya ambil peluang untuk turut sama membantu. Takde wang ringgit, kita sumbang tenaga. Takde kudrat tenaga, kita bantu dengan menyebarluaskan usaha pihak lain untuk ringankan beban mangsa banjir.

Firesale Amal Banjir 2014 oleh IM Malaysia

firesale amal banjir 2014 im malaysia
Mereka sudah membantu. Bagaimana kita?

Bagaimana kita dapat turut sama membantu mangsa banjir?

1. Dapatkan Pakej Firesale ini sebelum 4 Januari 2014. Apa yang ditawarkan dalam pakej ini? Ada 14 buah ebook semuanya dalam 1 harga iaitu RM97.00 sahaja. Bagi saya, ianya cukup luar biasa tanda soladiriti IM Malaysia.

  1. MB2000: Tuan Faisal Abdullah (harga asal RM150).
  2. Tawaran Meleleh: Tuan Bukhari Ramli (harga asal RM100).
  3. 7 Fasa Penting Bina Empayar Perniagaan Internet: Tuan Fariz Azaki (harga asal RM37).
  4. 7 Mantera Penulis Digital Sukses: Tuan Adly Mukhtar (harga asal RM37).
  5. FB Affiliate Income: Cikgu Hafiz (harga asal RM200).
  6. Belajar FB Power Editor: Tuan Firdaus Azizi (harga asal RM159)
  7. Pakej Import dari China: Tuan Eruwan Gary (harga asal RM80)
  8. Pakej S.U.K.S.E.S Usahawan Internet: Tuan Eruwan Gary (harga asal RM50)
  9. Photoshop Mudah: Tuan Akram Hasyim (harga asal RM50)
  10. Teknik SEO Merah Jambu: Tuan Ahmad Faizal aka Encik Titan (harga asal RM120)
  11. Asas FB Ads: Sifu Jamal (harga asal RM150)
  12. Kamus Marketing: Raja Kamil (harga asal RM67)
  13. Keahlian WC Premium: Tuan Shuth (harga asal RM97)
  14. Skrip Close Sale SMS/WhatsApp: Tuan Suffian Salahudin (harga asal RM47).

Sungguh luar biasa!!!

Jumlah harga sebenar untuk kesemua 14 ebook ni kalau dibeli berasingan ialah RM1381.00

Tapi, untuk Firesale Amal 2014 ini, hanya RM97! Sambil kita menambah ilmu, kita menyumbang RM97 terus ke tabung mangsa banjir. Tiada 1 sen pun masuk kantung poket semua IM di atas. Sama-sama kita menyokong sebarang usaha untuk meringankan beban saudara-saudara kita. Hari ni hari mereka, esok lusa mungkin kita pula yang mengharapkan bantuan mereka.

Inilah saatnya kita rapatkan ukhwah. Kita dah lama leka dan lalai dalam usaha mengeratkan silaturrahim.

Terus ke laman ini untuk menyumbang melalui Firesale Amal 2014 ini.

Klik sini –> Firesale Amal Banjir 2014

2. Jika anda tidak berminat dengan tawaran ini, tak mengapa. Saya cukup yakin, kita sentiasa berdoa untuk kesejahteraan saudara-saudara kita yang sedang diuji cukup hebat.

3. Tekan butang Share entri ini. Mana tahu, ada rakan-rakan anda yang sedang mencari peluang untuk membantu mangsa banjir.

Nota: Tolonglah berhenti menjadi “keyboard warrior” yang asyik mencari salah orang itu dan orang ini. Lagi banyak kita cari salah orang, lagi banyak kita merugikan diri sendiri. Cukup meloyakan tiap kali saya baca status manusia sebegini.

24 comments

  1. Syukur alhamdulillah. . Saya dah pun lakukan pembayaran pagi tadi.. hampir semua produk telah selesai di muatturun. . Tapi belum sempat nak baca dan tonton lagi..

  2. ebook aku tu..harga asal rm197.

    harga sekarang masih diskaun lagi.

    apapun..sementara tengah ada tawaran begini..rebut cepat dan niatkan duit tu untuk sumbang ke mangsa banjir tu.

  3. Memang terbaiklah. Moga usaha ini diberkati Allah untuk membantu mangsa banjir :-). Ilmu dikongsikan dalam firesale amal ni sangatlah berharga. Menderma sambil mengutip ilmu. Terima kasih sifu2 hebat yang mencurahkan ebook ini .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *