10 Calon Pilihan Mac!

Assalamua’laikum.

10 Calon Pilihan. Apa yang ditunggu sudah diketahui semalam. Parlimen sudah dibubarkan. Rakyat bakal menentukan kedudukan. Ramai yang sudah mula berangan. Nama calon ada yang sudah diumumkan. Tak kurang ada yang digugurkan. Itu memang lumrah perjuangan. Entri ini bakal menampilkan 10 calon pilihan!

10 Calon Blogger Terbaik

  1. Suri
  2. Hafiz
  3. Hafizul
  4. TehR
  5. Titan
  6. Yusri
  7. Akubiomed
  8. Hatiputera
  9. Fiezaradzi
  10. Munir Ardi

Inilah calon-calon yang wajar kita contohi semangat dan kerajinan mereka dalam memeriahkan medan perjuangan blogging. Pelbagai niche dan gaya penulisan. Apa jua perbezaan antara kita langsung tak menjejaskan ukhwah yang kita bina. InshaaAllah.

Terima kasih selalu singgah dan bersembang di sini. Top 3 sudahpun ditampal RSS feed mereka di sebelah kanan selama sebulan sebagai hadiah menjadi top 3.

Sah, ini bukan entri politik. Ini entri penghargaan khas buat rakan blogger semua. Terima kasih daun keladi, jangan lupa datang lagi. InshaaAllah ambe terjah kembali!

@hafizmd – 10 Calon Pilihan Mac! Kesian bila tengok ada antara kita putus kawan, putus saudara kerana hanya berbeza warna bendera!

40 comments

  1. blulan lepas nampaknya gua gagal berada di sini sebab asyik sangat kat blog sorang anak dara tu.

    in shaa Allah pas ni akan diselaraskan.

  2. hahaha kalau ikutkan, Pn Suri boleh tercalon di mana – mana kawasan..
    aku belum tersenarai lagi nak jadik calon, ekekee

  3. first of all.tahniah.namun hakikatnye utk buat duit melalui blog bukan smudah yg kite sangka.ade yg tak tido mlm pun ade.terlalu byk kerja yg kite perlu lakukan.bukan setakat buat blog kite sudah menjana pendapatan malahan ianya lebih dr itu.utk buat duit melalui blog kite harus mempuyai sifat tidak berputus asa.kata org putih don’t easy to give up when you challenge facing you.kental jiwa and then barula boleh berjaya.they deserve to get it.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *