Belanja kahwin. Kenapa sampai membazir?

Assalamua’laikum.

Belanja kahwin. 2 suku kata jer, tapi boleh menyebabkan mana-mana lelaki kacak mahupun tak berapa kacak mengalami sindrom tak boleh tidur. Makin dekat hari nak majlis, muka pengantin makin suram dan kadang-kadang bertukar seram. Mana taknya, macam-macam belanja yang si lelaki/wanita tadi fikir. Dari hantaran kahwin yang cecah 12 dulang, hinggalah duit minyak kereta dan juga tol rasmi dan tol tak rasmi. Mau pitam korangkan? Sudahlah majlis bertunang boleh tahan, inikan pulak majlis kahwin.

Maka, aku hairan. Kenapa perlu membazir untuk kahwin? bini muda

Continue reading “Belanja kahwin. Kenapa sampai membazir?”

5 Rahsia Sebenar LELAKI KACAK Untuk Isteri

Assalamua’laikum.

5 rahsia “LELAKI KACAK” untuk isteri. Ok. Entri ni bukan nak cerita pasal apa yang korang fikir. Kalau entri tu, Titan dah tulis kat blog dia. Apa yang aku nak tulis nanti berdasarkan pemerhatian dan pengalaman aku sendiri sepanjang bergelar seorang suami dan seorang abah. Percayalah, selain dari perihal melunaskan tuntutan batin yang itu, ada banyak perkara lain yang mampu membuatkan isteri kita lebih gembira, puas, tenang, comel, cun, dan lebih utama menjadikan kita lelaki kacak dan lebih hensem di mata isteri kita sendiri (bukan isteri @ perempuan lain yer). Dah tak sabar nak baca? Sabau, jangan gelojoh yop…

Continue reading “5 Rahsia Sebenar LELAKI KACAK Untuk Isteri”