Belanja kahwin. Kenapa sampai membazir?

Assalamua’laikum. Belanja kahwin. 2 suku kata jer, tapi boleh menyebabkan mana-mana lelaki kacak mahupun tak berapa kacak mengalami sindrom tak boleh tidur. Makin dekat hari nak majlis, muka pengantin makin suram dan kadang-kadang bertukar seram. Mana taknya, macam-macam belanja yang si lelaki/wanita tadi fikir. Dari hantaran kahwin yang cecah 12 dulang, hinggalah duit minyak kereta […]

5 Rahsia Sebenar LELAKI KACAK Untuk Isteri

Assalamua’laikum. 5 rahsia “LELAKI KACAK” untuk isteri. Ok. Entri ni bukan nak cerita pasal apa yang korang fikir. Kalau entri tu, Titan dah tulis kat blog dia. Apa yang aku nak tulis nanti berdasarkan pemerhatian dan pengalaman aku sendiri sepanjang bergelar seorang suami dan seorang abah. Percayalah, selain dari perihal melunaskan tuntutan batin yang itu, […]