Wordless Wednesday #38 Oh! 587

Assalamua’laikum.

Wordless Wednesday #38 587. Itu jumlahnya. Entri penyelamat tanpa penulisan panjang lebar 😛

jawatan kosong spa jun 2013

@hafizmd – Wordless Wednesday #38 Oh! 587 Kerja Kosong di SPA Jun 2013! Banyak juga kerja kosong, tapi ramai juga yang masih mencari kerja. Selamat berjaya weh!

*Klik gambar di atas jika berminat*

42 comments

  1. Emm terima kasih kongsikan barang baik pada saya yang tengah mencari2 kerja tetap…TAPI, sebenarnya saya dah fed up apply SPA ni..bukan nak buruk kan sesiapa tapi belum ada rezeki untuk mendapat kerja yang pendapatan tetap..baik tumpukan pada impian yang ada sekarang ni..walaupun lambat mendapat hasil, insyaAllah bila dah dapat leh buat hidup senang sikit..InsyaAllah..Deme doa-doakan lah kejayaan untuk saya juga yer..hehe

    1. Belum sampai rezekinya bro…ambe kalau fikir lebih, kelaut jadinya…baik fikir yg Allah mmg lbih tahu apa yg terbaik utk kita…

      redha jer =)

  2. dah jenuh isi spa setiap tahun isi heee..ada sekli dua jer pi temuduga pastu tak isi lagi,,rezeki belum di seru..atau mmg sy masih belum ada kelayakan lagi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *