Hari Ini Hari Khamis…

Assalamua’laikum.

Hari ini hari Khamis. Semalam hari Rabu.

Ramai yang rasa masa pantas berlalu.

Betulkah begitu?

Apa jawapan bagi soalan ini.

Apa yang paling jauh dari diri sendiri?

Pasti banyak yang meneka itu dan ini.

Semalam hari Rabu.

Itulah jawapan yang paling jitu.

Masa yang berlalu itu paling jauh berlalu.

Apa pula yang paling hampir dengan kita?

Itulah dia hari ini, hari Khamis.

Kita sedang laluinya sendiri.

Apa pula yang belum pasti untuk kita?

Itulah dia hari esok, hari Jumaat dan mungkin juga malam Jumaat.

Sekian. Inilah entri hari ini hari Khamis.

@hafizmd-Sekadar entri super spontan πŸ˜€

38 comments

  1. sy sednag mengira hari yang cuma berbaki 1 sb tahu pas jumaat esoknya akan mulai cuti itu tanda sabtu menjegah lagi

  2. mmg spontan..tp leh jdikkan renungan..sekejap je masa berlalu..skng dah mei..x lama ag nk puasa dan raya..lepas tu tahun baru..cpat kan?

    1. hohoho..aku cuba update jugak.mmg byk hari takde idea nak karang ape…pegang keyboard…taip isi dulu…baru fikir tajuk…hhhee

      thanks bro singgah dan beri motivasi =)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *