Bila bersin tertutup mata, bila CINTA?

Assalamua’laikum.

Bila berbicara soal CINTA. Ramai yang pastinya senyum bahagia.

Senyum itu boleh jadi terkenang awek lama yang sudah tiada.

Senyum itu barangkali juga terbayang saat bahagia bersama si dia.

Yang pasti, senyum itu bisa mencagun pelbagai perisa.

Maka, bila bersin tertutup matanya, bila CINTA, apa bicara?

Apakah CINTA itu sekadar OMBAK yang disulami RINDU semata?

Lontarkan bicara anda soal CINTA.

Moga ada isinya untuk panduan bersama.

® hafizmd – Bicara soal CINTA memang indah. Setuju? My Princess…Aisheteru =)

97 comments

  1. cinta itu anugerah ilahi, sebab itu keindahannya memang tak dapat nak dinafi.. semua makhluk perlu dan mencari cinta

      1. cinta blh buat sy ketawa, mgis..rasa sepi huuu…tanpa cinta rasa ttp kosong cam air dalam gelas tu kosong jer hya nampk kilau tapi tak berisi wewe…

        pieee wett!!!

  2. saye pernah bace, kalau tak tutup mata masa bersin, nanti keluar biji mata. eewww!! tapi tutup mata ialah tindakan refleksi-maknanya kita ni sihat..

    1. Kak Long pun suka baca ayat-ayat cinta dan novel-novel cinta. Lagu rock kapak tentang cinta tu…pun suka jugak!

  3. Cinta mempunyai pelbagai definasi bergantung kepada situasi ia juga manis, indah, mengkhayalkan, mengasyikkan, menusuk kalbu dan pelbagi lagi. Ini yang baik-baik sahaja disenaraikan untuk belum lagi definasi cinta selepas putus cinta. 🙂

  4. macam2 komen pasal cinta ni kan.. Yg ptg, tuan badan yg mencintai tuan punya badan yag dicintai tahu.. cakap lebih pun, macam2 tafsiran boleh dibuat.. ye tak, putera hati? haha

    yg ptg, cinta padaNya tidak kita lupakan.. cinta si dia kerana Dia.. itu lebih indah.. harap2 begitulah.. kan.. kan..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *