Wordless Wednesday 26.2 Oh! Puyuh

- 12 December 2012Bicara santai

Assalamua’laikum.

Wordless Wednesday 26.2 Nasi burung puyuh penyet ! Layan…

nasi ayam penyet selangor sedap
@hafizmd – Sambal memang terbaik!

{ 33 comments… read them below or add one }

Arrazi December 12, 2012 at 9:40 pm

Memang terliur habis la tengok gambar ni.

Reply

hafizmd December 26, 2012 at 3:05 pm

Nak kena p cari ni bro..hehe

Reply

pipoq December 12, 2012 at 10:40 pm

perghh..lama tul tak makan daging puyuh..teringin pulak bila tengok gambar ni..

Reply

hafizmd December 26, 2012 at 3:05 pm

Mmg sedap…hehe

Reply

anif December 12, 2012 at 10:49 pm

Fuhhhh… Sedap tu!! Boleh buat termimpi-mimpi malam ni!

Reply

hafizmd December 26, 2012 at 3:06 pm

Kalau sampai mimpi, kena p beli sekor dua..hehe

Reply

cikgu naman December 12, 2012 at 11:48 pm

fuh..memang kecur air liur lah

Reply

hafizmd December 26, 2012 at 3:06 pm

Kecur air liur…ambe tgk balik pun rasa nak p makan lagi..hehe

Reply

TehR December 13, 2012 at 12:21 am

biasa aku makan puyuh goreng je
yang jenis penyet ni belum cuba

Reply

hafizmd December 26, 2012 at 3:07 pm

Gorengpun sama rasanya…hehe

Reply

maza December 13, 2012 at 12:27 am

aduh! terliur sudah.. huhuhu

tetiba teringatkan puyuh masak pedas weei.. huhuu
alahai…

Reply

hafizmd December 26, 2012 at 3:07 pm

kalau terlajak ke sini…volehlah kasi test

Reply

Joe December 13, 2012 at 3:15 am

Pernah makan kat shah alam sekali. Nie kat mane bro?

Reply

hafizmd December 26, 2012 at 3:07 pm

jalan gombak bro

Reply

puanbee December 13, 2012 at 9:17 am

isi nampak cinonet jek .. kalau itik mcm mana pula rasanya ek ?

Reply

fiezaradzi December 13, 2012 at 4:39 pm

puanbee, mmg cinonet, burung puyuh,besar mana la sgt, tu yg kena spesial tu, order 2.. hehe

Reply

hafizmd December 26, 2012 at 3:08 pm

hehe..mmg cinonet jer…isipun halus, susah sikit nak puas..hehe

Reply

budak felda December 13, 2012 at 4:02 pm

huh terliur plak rasanyer mmgterbaik la bro

Reply

hafizmd December 26, 2012 at 3:08 pm

mmg terbaik setakat ni

Reply

fiezaradzi December 13, 2012 at 4:36 pm

mmg sedap, cuma daging burung puyuh ni liat sikit kan…

Reply

hafizmd December 26, 2012 at 3:08 pm

betul tu..sedap lagi ayam kampung hehehe

Reply

donnyien December 13, 2012 at 5:06 pm

telur dan daging puyu semakin diminati dikedai-kedai makan sekarang ni, cuma kedai mamak sebelah tempat bekerja tu tak jual ada jual.

Reply

hafizmd December 26, 2012 at 3:09 pm

kedai mamak mmg takde jual makanan camni..kari adalah..hehe

Reply

padin December 13, 2012 at 6:18 pm

perghh lecur pulak tengok sambalnya, mesti power nih…

Reply

hafizmd December 26, 2012 at 3:09 pm

sambal mmg power! kena mintak lagi satu mangkuk

Reply

ohcikgu December 14, 2012 at 12:42 am

selalu gak order. mesti order 3,4 ekor. baru puas makan. hehe..

Reply

hafizmd December 26, 2012 at 3:10 pm

3-4 ekor?cikgu mmg ganas!hehehe

Reply

akubiomed December 14, 2012 at 3:12 pm

Belum pernah merasai Ayam Penyek atau Puyuh Penyek.

Reply

hafizmd December 26, 2012 at 3:10 pm

kalau bro AB terlajak ke sini..rogerlah yer..kita ngeteh!

Reply

Hafizul December 16, 2012 at 1:44 am

puyuh di dalam sambal belacan ke tu bro?

Reply

hafizmd December 26, 2012 at 2:49 pm

betul tu..puyuh cicah sambal belacan!

Reply

Ladfe Amir December 16, 2012 at 1:16 pm

belum pernah makan burung puyuh. kalau telur puyuh tu biasalah

Reply

hafizmd December 26, 2012 at 2:47 pm

burung puyuh, isinya halus bro

Reply

Leave a Comment

{ 1 trackback }