Dia Mesti Wangi?

Assalamua’laikum.

Dia mesti wangi. Kat mana korang dengar ayat ni? Ayat iklan wangian Dato’ Siti, kan? Betul tak? Mesti ke kita dan si dia wangi? Takkan ada yang tak suka bau wangi. Bukan setakat wanita saja yang suka bau wangi ni, lelaki kacak macam aku, Bang Maza, AkuBiomed, Cikgu Tehr, Bang Benjy sudah pasti sangat suka pada wangian dan haruman. Betul tak? Eh, pasal apa macam ada persamaan jer antara kami ni?ehem ehem dan ehem lagi.

Soalannya ialah adakah minyak wangi yang kita pakai sesuai dengan kita dan keadaan?

Continue reading “Dia Mesti Wangi?”

LELAKI KACAK Suka Buat Kontest?

Assalamua’laikum.

“LELAKI KACAK” suka buat kontest? Kalau nak kata tak, rasanya yer. Nak kate yer, tak juga. Apa yang saya pasti, kontest anjuran top blogger biasanya lebih mendapat perhatian. Bila kita yang baru nak belajar ni buat juga, adalah seciput dua yang masuk. Jangan salahkan mereka yang tak nak masuk, tapi cuba cari kenapa mereka tak nak masuk kontest yang kita buat. Saya tahu, nak buat kontest bukan senang, tapi bukan susah nak ‘paksa’ mereka masuk kontest yang kita buat. Lebih-lebih lagi kalau mereka tu lelaki kacak.

Continue reading “LELAKI KACAK Suka Buat Kontest?”