Dia Mesti Wangi?

Assalamua’laikum.

Dia mesti wangi. Kat mana korang dengar ayat ni? Ayat iklan wangian Dato’ Siti, kan? Betul tak? Mesti ke kita dan si dia wangi? Takkan ada yang tak suka bau wangi. Bukan setakat wanita saja yang suka bau wangi ni, lelaki kacak macam aku, Bang Maza, AkuBiomed, Cikgu Tehr, Bang Benjy sudah pasti sangat suka pada wangian dan haruman. Betul tak? Eh, pasal apa macam ada persamaan jer antara kami ni?ehem ehem dan ehem lagi.

Soalannya ialah adakah minyak wangi yang kita pakai sesuai dengan kita dan keadaan?

Continue reading “Dia Mesti Wangi?”