Wordless Wednesday #36 Ini Kalilah…

- 24 April 2013Keluarga

¬†Assalamua’laikum.

Wordless Wednesday #36 Ini Kalilah. Entri tanpa penjelasan me’maksa’ pembaca berimaginasi dalam kawalan =)

ini kalilah potong rambut anak

@hafizmd – Wordless Wednesday #36 Ini Kalilah. Hariz Hafiz dah pandai baca doa tidur. Alhamdulillah =)

{ 62 comments… read them below or add one }

Suhairi Alias April 24, 2013 at 11:53 am

Ini kali lah..huhu

Reply

hafizmd April 25, 2013 at 11:13 pm

hahahaha

Reply

azmanisma April 24, 2013 at 12:17 pm

Ini kali jer potong sini hehehe…

Reply

hafizmd April 25, 2013 at 11:13 pm

hehe..2 bulan sekali ambe potong kat sini..murah, rm5 jer

Reply

Puan Bardboo April 24, 2013 at 12:21 pm

bagusnya. dah pandai baca doa tidur….ini kalilah, kasi botak rambut dia..hehe..

Reply

hafizmd April 25, 2013 at 11:12 pm

alhamdulillah

hahhaa…tak sampai hati nak botakkan…hehehe

Reply

suri April 30, 2013 at 11:32 pm

nampak resah tapi berserah

Reply

suri April 30, 2013 at 11:36 pm

botak lama2 rambut akan tumbuh juga

Reply

fiza April 24, 2013 at 1:03 pm

bgusnya dh pandai baca doa tido ye hariz..

Reply

hafizmd April 25, 2013 at 11:12 pm

alhamdulillah..

Reply

Hairul Azni April 24, 2013 at 1:24 pm

Teringat pengalaman dulu masa dengan anak yang sulung..payah betul nak bawa ke kedai untuk gunting rambut..sekarang ni,pantang panjang sikit dah ajak ke kedai gunting..

Reply

hafizmd April 25, 2013 at 11:12 pm

haaa..dah suka, kan?hehe

budak2 gitulah…dah try sekali, seronok pulak

Reply

auc April 24, 2013 at 1:54 pm

ok la tu duk diam je
anak auc x boleh oooo….

Reply

hafizmd April 25, 2013 at 11:11 pm

mmg ok sgt dia ni bro.

diam smpai sudh

Reply

suri April 30, 2013 at 11:34 pm

tak ada aca ayat apa2 utuk anak auc ker?

Reply

akubiomed April 24, 2013 at 2:02 pm

Macam tak suka rambut digunting. :-)

Reply

suri April 24, 2013 at 3:02 pm

dia monyok tanda protes ar tuh heeee

Reply

hafizmd April 25, 2013 at 11:10 pm

@suri, takde..dia malu

Reply

hafizmd April 25, 2013 at 11:11 pm

@AB, hehe..malu tu..suka sebenarnya

Reply

suri April 24, 2013 at 3:00 pm

bila si abg kena botakkan kepala hiii

Reply

hafizmd April 25, 2013 at 11:10 pm

kesian dia…dulu dah botak mase kecik2

Reply

suri April 24, 2013 at 3:01 pm

akhirnya dia terpaksa berserah kepalanya pd tukang gunting rambut.. baru nmpk encem

Reply

hafizmd April 25, 2013 at 11:10 pm

hehe..mmg dah makin encem

Reply

titan April 24, 2013 at 4:02 pm

haha..ini semua normal bagi kanak-kanak lelaki.

Reply

hafizmd April 25, 2013 at 11:09 pm

yup..pengalaman kedua yg best utk hariz

Reply

Melastik Bintang Yang Hensem April 24, 2013 at 4:03 pm

macam tak sudi je kena potong rambut tu bro…haha

Reply

hafizmd April 25, 2013 at 11:07 pm

hahaha…sudi tp agaknye tak pernah jumpe mamak tukang gunting ni, tu yg tunduk malu.haha

Reply

BeritaKaki April 24, 2013 at 4:32 pm

ini kalilah ..hahaha

Reply

hafizmd April 25, 2013 at 11:06 pm

hahaha..tagline glamer kan?

Reply

Cikgu Hairul April 24, 2013 at 5:23 pm

Tak meraung ke budak tu? Baik sungguh dia.

Reply

hafizmd April 25, 2013 at 11:04 pm

Tak, dia just naik, dan duduk diam sampai habis…tu yg muka seposen tu..hehe

Reply

Along April 24, 2013 at 6:32 pm

Haha teringat kat adik saya,kadang-kadang tu menangis macam la sakit sangat

Reply

hafizmd April 25, 2013 at 11:04 pm

Biasalah, reaksi kena lebih…hahaha

Reply

Oneblogsocial April 24, 2013 at 10:04 pm

Macam parti je,

Reply

hafizmd April 25, 2013 at 11:03 pm

saje tumpang tagline

Reply

Rosmiza April 24, 2013 at 10:09 pm

Baik jer Hariz kena potong rambut.. Setengah2 budak dahmeraung dah ni.. Good boy! =)

Reply

hafizmd April 25, 2013 at 11:02 pm

hehe..alhamdulillah…dia takde pulak meronta2..mmg budak baik

Reply

mancai April 24, 2013 at 11:15 pm

anak2 lelaki aku pun samo jer cam ni ler peelnya… huhuhu hariz udah encem…

Reply

hafizmd April 25, 2013 at 11:02 pm

hehe…bisalah.mula2 mmg macam tak nak, tp dah buat sekali, seronok plak di hariz ni..pantang nak ikut p kedai gunting

Reply

hafiz April 25, 2013 at 12:36 am

ala bro aku gunting sendiri je rambut anak aku….beli mesin gunting..

Reply

hafizmd April 25, 2013 at 11:01 pm

kalau ada seni, boleh bro, ambe ni tgn keras, rosak habis rambut anak nanti..hahaha

Reply

hanafi abdullah April 25, 2013 at 2:00 am

mesti dia rasa geli dan gatal tu..

Reply

hafizmd April 25, 2013 at 11:01 pm

balik terus mandi..kalau tak garu sana-sini

Reply

suri April 30, 2013 at 11:36 pm

rimas macam2lah ahaai..

Reply

Datin Tyka April 25, 2013 at 2:13 am

muka redha.. ahhaha

Reply

hafizmd April 25, 2013 at 11:01 pm

pasrah menyerah…hahaa

Reply

suri April 30, 2013 at 11:38 pm

baba dah paksa kesian si adik

Reply

khairul asrol April 25, 2013 at 4:28 am

wah comel je budak tu. cubit pipi sikit. hehe

Reply

hafizmd April 25, 2013 at 11:01 pm

Ok, boleh..pipi abah dia tak bolehlah..hahahhaa

Reply

khairul asrol April 25, 2013 at 4:29 am

jimat duit sikit. tak gitu? haha

Reply

hafizmd April 25, 2013 at 11:00 pm

Kedai ni just cas rm5 je..bolehlah dari tgk rambut anak senget sana sini (kalau ambe gunting..hahaha)

Reply

suri April 30, 2013 at 11:39 pm

abg sulong saya dia belikan mesin potong rmabut utk ank llki dia..

Reply

suri April 30, 2013 at 11:42 pm

rm5 duit juga hee..sy cadangkan bro bli mesin potong rambaut utk dia..bro blh pakai gak nnti heeee

Reply

onlajer April 25, 2013 at 1:21 pm

lain kali tak mau haha

Reply

hafizmd April 25, 2013 at 10:53 pm

ahaha..nak jugak dia ni bro..pantang abah dia nak gunting rambut, diapun nak ikut gunting..hoho

Reply

Ummi Hanie April 25, 2013 at 5:02 pm

hehe.. comel je nak kena potong rambut

wah, kecik2 dah pandai baca doa… bagus2 ;)

Reply

hafizmd April 25, 2013 at 10:51 pm

si hariz ni mmg muka camtu bila jumpe org tak kenal..hehe

alhamdulillah…berkat ajar tiap2 malam sebelum tidur… =)

Reply

ajumohit April 25, 2013 at 7:32 pm

alhamdulillah si comel dh pandai baca doa tidur ye, hensem dah potong rambut

Reply

hafizmd April 25, 2013 at 10:49 pm

alhamdulillah..makin encem =)

Reply

yusri April 28, 2013 at 10:19 am

rela dalam terpaksa ke nih?
Jebeh molek je muka tu…hehehe

Reply

Hafizul April 29, 2013 at 3:29 pm

Smart doh bojeng baru tuh..hehe

Reply

suri April 30, 2013 at 11:34 pm

seronok org tu dpt anak llki

Reply

Leave a Comment

{ 1 trackback }