Wordless Wednesday #4 Terbang tinggi-tinggi

- 21 December 2011Agama

Assalamua’laikum.

Entri tanpa kata #4 – Terbang tinggi-tinggi…

"terbang ke iran"

® hafizmd – tinggi manapun kita, di bawah juga akhirnya =)

{ 42 comments… read them below or add one }

apaajanews December 21, 2011 at 9:38 am

kalau dah kat atas tu jangan lupa juga yang dibawah

Reply

hafizmd December 21, 2011 at 12:56 pm

mmg tak pernah lupa, lagi teringat adalah…

p/s-ada juga yg lebih atas, bila ingat yg bawah, terus lebih2 ingat kat atas

Reply

akubiomed December 21, 2011 at 10:15 am

Seronok dapat pengalaman menaiki Emirates dari Dubai ke Kuala Lumpur. :-)

Reply

hafizmd December 21, 2011 at 12:55 pm

Wah…mesti mewahkan bro?

Tp yg paling ingat, mestilah mkanannye…sedap…hehe

Reply

chii December 21, 2011 at 11:14 am

bestnya dpt naik burung besi :p

Reply

hafizmd December 21, 2011 at 12:54 pm

Mmg best!

Tapi bila ada turbulence, adoi….Allah saje yg tahu perasaan saat tu..

Reply

anif December 21, 2011 at 11:17 am

Nak ke atas pun mula dari bawah :D

Reply

hafizmd December 21, 2011 at 12:49 pm

Setuju! Kalau jatuh, semua jatuh kat bawah (kalau kat bumilah…hehe)

Reply

suri December 21, 2011 at 2:10 pm

..bukan jatuh dari atas pokok jtuh kira sakit juga heee

Reply

nuriz December 21, 2011 at 12:31 pm

kalau berada di atas , ingat2 lah yang di bawah

Reply

hafizmd December 21, 2011 at 12:45 pm

bila kat bawah, jgn lupa ada lagi yg bawah

Reply

tehr December 21, 2011 at 1:23 pm

musim sekarang ni memang aku tak suka kalau terpaksa terbang
ribut kuat buat aku kecut perut
huhu

Reply

suri December 21, 2011 at 2:09 pm

bila dh berjya ingat asal usl kita d mana dulu heeee

Reply

suri December 21, 2011 at 2:12 pm

tetiba ingat lagu kumpulan shila on 7..’melompat lebih tinggi’ heee

Reply

MDHAFiZ.NET December 21, 2011 at 3:41 pm

biar mimpi tinggi….sampai ke syurga…insyaAllah… :)

Reply

hafizmd December 22, 2011 at 12:51 pm

ameen….insyaAllah…

Reply

yanieKy December 21, 2011 at 4:35 pm

Hidup ni kadang-kadang kat atas, kadang kat bawah. Ada hikmah semuanyaa :D

Reply

hafizmd December 22, 2011 at 12:44 pm

Betul tu. Semuanya ada hikmah. Kena fikir +ve =)

Reply

Petua Emak Hot December 21, 2011 at 5:40 pm

bila kita lihat yg diatas.. memberi motivasi pd diri kita..
bila kita tengok yg dibawah… menjadikan kita lebih bersyukur….

Reply

hafizmd December 22, 2011 at 12:43 pm

Setuju.
Jadi, jgn lupa utk selalu tgk bawah. Baru kita tahu byknye nikmat Allah

Reply

titan December 22, 2011 at 12:36 am

ko nak gi mana tu??

Reply

hafizmd December 22, 2011 at 12:43 pm

Iran…tp dah balik dah….hehe

Reply

suri December 22, 2011 at 5:09 pm

bukan pi langkawi ker heee….

Reply

hafizmd December 23, 2011 at 11:01 am

@suri, bukan2..langkawi naik feri…hehe

Reply

suri December 22, 2011 at 5:07 pm

terbang tinggi2 sjgn sampai ke cucur atap klu jatuh sapa nak hadap heeee

Reply

hafizmd December 23, 2011 at 11:10 am

hehe…sendiri mau ingat =)

Reply

ohcikgu December 22, 2011 at 8:46 pm

huh..tingginya terbangg..

Reply

hafizmd December 23, 2011 at 10:59 am

mmg tinggi..cuma tak gayat jer…hehe

Reply

suri December 23, 2011 at 2:49 pm

sy takat ni tak pernah naik kapal tebang huhu..klu menebang tu sy tahu ar heeee..

Reply

hafizmd December 26, 2011 at 11:02 pm

hehe…menebang lagi best!

Reply

suri December 23, 2011 at 2:42 pm

jga2 sy nak melompat lebih tinggi ini heeee

Reply

hafizmd December 26, 2011 at 11:03 pm

hati2 bila landing…hihi

Reply

Noraznizam December 23, 2011 at 2:45 pm

dok tinggi2 kena ingat di bawah jugak kan… =)

Reply

hafizmd December 26, 2011 at 11:04 pm

itu sudah pasti…kita ke bawah jugak nanti

Reply

ciksembang December 23, 2011 at 4:13 pm

kemana naik kapalterbang ni

Reply

hafizmd December 26, 2011 at 10:41 pm

Naik p negara timur tengah CS

Reply

yas December 23, 2011 at 7:17 pm

Terbang tinggi-tinggi…bila dh tinggi naseb bek tak gayat lakk….klau x kacau…hehehe

Reply

hafizmd December 26, 2011 at 10:39 pm

Gayat tak, tp risau….maklumlah, tinggi tu…takde ‘kaki’ yg pijak tanah pulak..hihi

Reply

fiezaradzi December 27, 2011 at 2:48 pm

bila lah nak dapat naik lagi kan? harap2 dapat peluang tu.. seronok gak sekali sekala kan..

Reply

hafizmd December 28, 2011 at 1:46 pm

insyaAllah. Kita fly ramai2 =) Ameen

Reply

fiezaradzi December 27, 2011 at 2:50 pm

masa ada kat tinggi tu, terasa lagi kekerdilan diri dan terasa lagi kehebatan Alalh, cantiknya yang amat.. rugi tak ambil gambar masa tu..

Reply

hafizmd December 28, 2011 at 1:41 pm

Mmg rugi sgt, maklumlah…perasaan tu tgh bercampur2 macam laici kang..terus lupa nak ambil

Subhanallah…mmg teramat indah

Reply

Leave a Comment