Juara Liga Super:Kelantan Mengamuk!

Assalamua’laikum.

Keputusan terkini: Kelantan 6 vs Perak 0.

Sempat jugak ambe (saya) intai-intai perlawanan Liga Super, Kelantan vs Perak. Ambe kalau bukan pasukan ambe minat, memang tak berapa nak intai. Lagipun, ambe kena jugak berkompromi dengan orang rumah ambe yang nak layan citer Korea. Barulah ambe jadi suami yang lebih baik. Perlawanan malam ni, ambe rasa memang berat sebelah. Ambe ingat Perak melawan, rupanya idok yop!

Continue reading “Juara Liga Super:Kelantan Mengamuk!”

Juara Liga Super:Pahlawan Merah memang hebat!

Assalamua’laikum.
(Entri untuk ambil mood berblogging…)

Perlawanan terakhir liga super malam ni. Kali ni, juara liga terpaksa ditentukan pada perlawanan terakhir. Antara Kelantan, Selangor dan Terengganu.

Aku memang nak Terengganu yang menang dan jadi juara walaupun dah dapat Piala FA, agaknya dah lama tak dapat piala, tu yang kemaruk kot?hehehe…

Setakat ni, nampak gayanya Kelantan dah hampir sangat nak jadi juara. Tinggal 4 minit jer lagi. Mesti penyokong Gomo Kelate Gomo berdebar. Relaks, sabar.

Memang liga super tahun ni lebih seronok, menarik tertarik berbanding tahun-tahun lepas.

Tu diaaaaaa….
Juara liga super: Kelantan (Menang 2-1)
Naib juara liga super: Terengganu (Menang 6-2)
Penjaring terbanyak: Abdul Hadi Yahya (Terengganu-20 gol)

psssst….yesssss….Mood datang balik dah sikit….

® hafizmd – habis sudah liga Malaysia, tunggu pulak Piala Malaysia….hehehehe