Video Gol 7-1 Brazil vs Germany!

- 9 July 2014. Updated 12 July 2014Sukan

Assalamua’laikum. Dah tengok video gol-gol Brazil vs Germany 7-1? Update ringkas khas untuk penyokong Germany. Titik perit buat penyokong Brazil tapi aku yakin, Brazil akan bangkit lepas ni. Inilah seni bola. Apapun boleh terjadi!

Video gol Brazil vs Germany 1-7


Brazil VS Germany goals – World Cup 7-1 by hero0027

Selamat menikmati hari indah buat penyokong Germany!

keputusan penuh brazil vs germany separuh akhir piala dunia 2014

{ 15 comments… read them below or add one }

Anuar July 9, 2014 at 8:33 am

Dahsyat betul! Brazil dimalukan di tempat sendiri 7-1.. huhuhu

Reply

Ezlaila July 9, 2014 at 8:59 am

Memang tak disangka-sangka sama sekali, Brazil kecundang. Inilah ada permainan, yang di atas tidak akan selama-lamanya di atas.

Reply

azwan July 9, 2014 at 12:29 pm

seperti yang aku jangka kan. brazil tewas

Reply

suri July 10, 2014 at 9:25 am

as salam ramadhan..
kalah saya terkejut pagi tu dekat dapur heee…tangah gureng telur pagi untuk sahur

Reply

eyriqazz July 10, 2014 at 7:18 pm

Hohohoho….brazil diulamkan…..

Reply

Rossaimi July 11, 2014 at 6:46 pm

Macam tak percaya Brazil mengalami kekalahan begitu besar. Macam main futsal pulak.

Reply

Rossaimi July 11, 2014 at 6:44 pm

Perlawanan tersebut akan menjadi sejarah dan ingatan rakyat Brazil selama-lamanya.

Reply

farid laham July 11, 2014 at 9:07 pm

malu la kalau tewas ditempat sendiri..apa pun,brazil dh cuba yang terbaik kn.

Reply

titan July 12, 2014 at 4:09 am

aisehh..

dah tak leh tengok dah videonya..

Reply

Hafizmd July 12, 2014 at 7:37 am

hhuhu…biasalah…tak sampai 5 jam..dah kena block…

Reply

MDHAFiZ.NET July 12, 2014 at 12:49 pm

berselera sunngguh germany di piala dunia tahun ni.. ishhh3x..

Reply

Adib Site July 12, 2014 at 10:36 pm

kesian pulak dekat team brasil.. kena kenduri gol.. apa2 pun pun german mmg power…

Reply

Hans July 13, 2014 at 3:57 pm

sejarah semi final kena 7-1

Reply

Denaihati July 13, 2014 at 4:36 pm

Belanda belasah Brazil 3-0, pun kira boleh tahan lah teruk….

Reply

din July 23, 2014 at 5:20 pm

Brazil pun boleh kecundang…

Reply

Leave a Comment