Abah….kami rindukanmu…..

- 28 September 2011. Updated 4 October 2011Keluarga

Moga Mama tabah dan kami sentiasa di sisi Mama. Doa untuk Abah dari kami yang merinduimu. Al-Fatihah untuk Abah.

® hafizmd – terkenang entri lama: Kami Sayang Abah

{ 37 comments… read them below or add one }

tehr September 28, 2011 at 10:01 pm

rindu yang tidak ada kesudahannya
selalunya doa dapat mengurangkan rasa rindu

Reply

dnoBiz October 10, 2011 at 9:59 pm

pergi yang tak kembali dan hilang yang tak berganti…

Reply

hafizmd October 13, 2011 at 12:40 pm

Betul tu bro…

Mmg terasa sgt2…macam tak percayapun ada..

Reply

hafizmd October 13, 2011 at 3:07 pm

terima kasih en tehr

itulah yg tinggal sebgai hadiah utk abah tersayang

Reply

jeragang September 28, 2011 at 10:20 pm

semuga tabah menghadapi dugaan…. iringi dengan doa

Reply

hafizmd October 13, 2011 at 3:06 pm

terima kasih jeragang

Reply

maza September 29, 2011 at 1:13 am

aduh.. maza tiba2 terasa panggilan pulau lah fulaks.

juga dlm mood bertafakur sambil mengingati kasih sayang ayah yg telah lama pergi berpuluh tahun lalu..

al fatihah

Reply

hafizmd October 13, 2011 at 3:05 pm

panggilan pulan tu cerita lama tu en maza… :D

moga arwah keluarga kita dirahmati dan dalam redha Allah jua..ameen

terima kasih en maza

Reply

suri September 29, 2011 at 8:07 pm

salam..
sabarkan hati..kuatkan iman yang pergi tetap akan pergi kita di sini berusaha doa yg terbaik untuknya..

Al-Fatihah untuk bapanya

sabar ya bro hafiz…

Reply

hafizmd October 13, 2011 at 2:59 pm

salam suri,

terima kasi. Ketentuan Allah pasti mengambil tempatnya.

moga arwah Abah dalam redhaNYA…ameen

Reply

suri September 29, 2011 at 8:13 pm

bro sedihnya layu ini sayu benar hati terusik jiwa sy sbg anak ..

Reply

hafizmd October 13, 2011 at 2:58 pm

huhu….hati ni tiap2 hari masih lagi rasa sayu…

Reply

Dulu Lain Sekarang Lain September 29, 2011 at 8:28 pm

Takziah bro dan banyak bersabar. Al-Fatihah buat abahmu.

Reply

hafizmd October 13, 2011 at 2:08 pm

terima kasih dlsl

al-fatihah moga arwah abah tenang di sana

Reply

MR.Z September 29, 2011 at 8:56 pm

semoga tabah menghadapi dugaan ini.. setiap yg hidup pasti mati.. sedih juga orang yg tersayang meninggalkan kita lagi2 ahli keluarga kita sendiri.. :(

Reply

hafizmd October 13, 2011 at 2:07 pm

insyaAllah….mmg sesuatu yg amat dalam sedihnya

terima kasih mr z

Reply

Mama Murai September 30, 2011 at 4:54 am

Assalaamu`alaikum hafiz dan seisi keluarga,
sebagai salah seorang kawan maya, saya juga turut merasa kesedihan yang sama. Semoga Hafiz dan keluarga akan terus tabah menghadapi dugaan yang mendatang. Al-Fatihah untuk ayah saudara.

Reply

hafizmd October 13, 2011 at 1:58 pm

Wa’alaikummussalam MM,

Terima kasih byk2…InsyaAllah, berkat doa kawan2, kami tabah dan moga arwah juga tenang di sana….ameen

Reply

squardpips October 1, 2011 at 12:25 pm

takziah pada keluarga Hafiz…perbanyakkan doa dan sedekah utk arwah nanti Alfatihah

Reply

hafizmd October 13, 2011 at 1:57 pm

terima kasih…doa anak soleh bekal utk abah…ameen

Reply

bEe October 4, 2011 at 12:03 pm

Al-Fatihah~~~
Semoga roh arwah di sisiNYA

Bykkan selawat ke atasNYA utk mendptkan kesabaran &ketabahan…

bEe memahami perasaan itu…
Sabar ya… Bykkan hubungi mama bro sbb mungkin mama akan sunyi

Reply

hafizmd October 13, 2011 at 1:47 pm

Terima kasih bEe

Terima kasih sekali lagi bEe

Reply

puanbee October 5, 2011 at 12:46 pm

salam hafiz .. saya tak pakai theme ni saya pakai child theme maksudnya theme ini tp dah diubahsuai sikit …nama theme tu nom nom theme ni byk sikit funtionnya .. kalau nk leh ke sini

http://zeaks.org/nomnom-twenty-eleven-child-theme/

Reply

hafizmd October 13, 2011 at 1:43 pm

salam puan bee,

ooo…child theme tu ek…thanks yer..

boleh tgk2 mana yg boleh… :D

Reply

dnoBiz October 6, 2011 at 12:22 am

semoga roh beliau dicucuri rahmat…

Reply

hafizmd October 13, 2011 at 1:34 pm

ameen ya Rabbal Alamin

Reply

Andy October 6, 2011 at 3:48 pm

Semoga roh arwah ducuri rahmat, tak dapat bayangkan hidup tanpa ibubapa

Reply

hafizmd October 13, 2011 at 1:15 pm

Ameen.

Tanpa mereka ada ruang kosong

Reply

Mekar October 8, 2011 at 2:05 pm

Sayunya hati. Lebih2 lagi pada mama. Semoga dia tabah disamping sokongan anak2 semua :-)

Reply

hafizmd October 13, 2011 at 12:54 pm

Mama mmg tabah orgnya…tiap kali bercakap di telefon, pasti basah-basah suara Mama

InsyaAllah, kami sentiasa tabah…terima kasih Mekar

Reply

titan October 8, 2011 at 3:52 pm

emm..baru jumpa abah tadi..

Reply

hafizmd October 13, 2011 at 12:48 pm

bagus3…berkebajikanlah utk mereka selagi hayat dikndung badan

Reply

Kak Long Mawar Merah October 10, 2011 at 9:11 pm

Semoga saudara sekeluarga tabah menghadapi kehilangan ini.

Reply

hafizmd October 13, 2011 at 12:40 pm

Terima kasih Kak Long

Reply

Mus October 12, 2011 at 7:19 am

semoga tabah menhadapi dugaan Allah…

Reply

hafizmd October 13, 2011 at 12:39 pm

Terima kasih Mus

Redha pd ketentuan Allah

Reply

ciksembang October 13, 2011 at 12:42 pm

sy juga sudah tiada abah.. pun rindu dgn abah yg dah 11 thn pergi.. kadang2 pergi kekubur dan mengadu.. tak kisahlah abah dengar atau tak .. tapi nak buat macam dulu2

Reply

Leave a Comment