Bola Sepak:Malaysia vs Vietnam

- 11 September 2012Sukan

Assalamu’alaikum.
Bola sepak perlawanan persahabatan, Malaysia vs Vietnam. Perlawanan persahabatan antarabangsa antara dua pasukan yang bakal menunjukkan prestasi semasa terutamanya Harimau Malaya.

Keputusan terkini: Malaysia 0 Vietnam 2

-Ranking terkini FIFA. Malaysia 156, Vietnam 146.
-Rekod keputusan 3 perlawanan lalu. Malaysia menang 1, kalah 1 & seri 1 perlawanan.
-Keseluruhannya, Vietnam baik dalam segenap segi samada taktikal, kawalan bola, hantaran bola dan penyudah.

@hafizmd- Ambe rasa, ranking Malaysia akan jatuh lagi selepas ini.

Apakah Malaysia mampu menewaskan musuh tradisi ini dan mengukuhkan kedudukan selaku antara kuasa bola sepak Asia Tenggara?

140 total views, 2 views today

{ 39 comments… read them below or add one }

cik tom September 11, 2012 at 11:02 pm

sob2 kesian team malaysia

Reply

suri September 12, 2012 at 10:38 pm

malaysia ttp di hti saya hee.. kalah menag ada tu tak blh tolak kena terima gak nhgeee
Baca entri terkini Blogger suri´s: Darah Bantal

Reply

hatiputera September 13, 2012 at 9:26 pm

kalah menang memang adat permainan tetapi masalahnya,,,bila main jer kalah.
Baca entri terkini Blogger hatiputera´s: Pelan YES 4G

Reply

hafizmd September 14, 2012 at 11:03 am

@HP,coach kata takpe…takpe sajalah coach Raja ni…hehe

Reply

hafizmd September 14, 2012 at 11:19 am

@Suri, Itu dah pasti…hehe

Reply

hafizmd September 14, 2012 at 11:27 am

Sedih sikit jer…hehe

Reply

titan September 11, 2012 at 11:22 pm

kecewa. tapi nak buat macama mana..bukan gua yang main..
Baca entri terkini Blogger titan´s: Komisen ke 95 dari TNX

Reply

hafizmd September 14, 2012 at 11:26 am

hahaha…best komen ni…

Reply

Juan September 11, 2012 at 11:32 pm

tengah semangat nak tgk, last last kalah, adehhh
Baca entri terkini Blogger Juan´s: Resepi Ayam Masak Paprik Sedap Terbaik

Reply

hatiputera September 13, 2012 at 9:27 pm

apa boleh buat bro..Team lain punya persediaan lebih praktikal.haha
Baca entri terkini Blogger hatiputera´s: Pelan YES 4G

Reply

hafizmd September 14, 2012 at 11:02 am

@HP,kita buat apa?hohoho

Reply

hafizmd September 14, 2012 at 11:26 am

Mmg adeh…tp nak buat camne…hoho

Reply

onlajer September 12, 2012 at 12:45 pm

adui kecewa sikit je
Baca entri terkini Blogger onlajer´s: Ultraman Zero

Reply

hafizmd September 14, 2012 at 11:22 am

Ambepun kecewa. Nasib baik persahabatan saja

Reply

maza September 12, 2012 at 1:06 pm

kalah sudah.. huhuhu

tapi harap2 pengajaran berguna utk bekalan ke piala AFF Suzuki lagi 2 bulan ini..
Baca entri terkini Blogger maza´s: Hanya yang terbaik ditawarkan tempat ke UM

Reply

hafizmd September 14, 2012 at 11:21 am

Pengajaran utk pemain yg baru merasa perlawanan persahabatan antarabangsa

Reply

rahman September 12, 2012 at 3:49 pm

mana punya macha main kat sebelah kiri tu…………. adeess

Reply

suri September 12, 2012 at 10:37 pm

kasi tolak sama dia heee
Baca entri terkini Blogger suri´s: Awas! Cahayacinta.com Memerhatikan Kamu

Reply

hafizmd September 14, 2012 at 11:19 am

@Suri, Jgn main tolak2 yer…hohoho

Reply

hafizmd September 14, 2012 at 11:21 am

Budak baru tu. Ganti Kunalan. Rasanya coach buat silap malam tu

Reply

donnyien September 12, 2012 at 4:26 pm

hoho.. teruskan usaha harimau malaya…
Baca entri terkini Blogger donnyien´s: Wordless Wednesday # Gunung Kinabalu

Reply

hafizmd September 14, 2012 at 11:20 am

aummm!

Reply

berita-harian.net September 12, 2012 at 4:27 pm

kena ambil jurulatih berpengalaman, manatau ada perubahan..mcm thailand
Baca entri terkini Blogger berita-harian.net´s: Wajah Baru Blog Berita-Harian.Net

Reply

hafizmd September 14, 2012 at 11:20 am

erm..Irfan Bakti ok kot?

Reply

qadar September 12, 2012 at 9:58 pm

usaha lagi.ade mase untuk perbaiki permainan.
Baca entri terkini Blogger qadar´s: Kerjaya di KTMB

Reply

hafizmd September 14, 2012 at 11:20 am

Mesti kena usaha betul2 kalau nak kekal juara

Reply

suri September 12, 2012 at 10:37 pm

mesti mampu heeee sebab dlm mmpi jer mmpu menag klu kalah sy senyum juga eh
Baca entri terkini Blogger suri´s: Salah Sendiri Salahkan Orang Lain Pula

Reply

hafizmd September 14, 2012 at 11:19 am

keh3…biasalah…kalah menang adat bertanding…cuma cara kalah kenalah bermaruah =)

Reply

tehr September 13, 2012 at 12:44 am

peluang masih ada dalam AFF nanti
harap2 kita kekal juara
Baca entri terkini Blogger tehr´s: Malaysia VS Vietnam

Reply

hafizmd September 14, 2012 at 11:17 am

Harapnya camtulah cikgu. Kalau main macam malam tu, tak kemana kita

Reply

irsah September 13, 2012 at 2:12 pm

Hmmm wordless…. ada lagi masih ter-sangat kurang….

Reply

hafizmd September 14, 2012 at 11:10 am

Mmg banyak nak kena perbetul dalam masa singkat ni

Reply

Hafizul September 13, 2012 at 3:21 pm

kenapa startegi malaysia mcm tu yer..tak faham..langsung tak faham…hehe..tiada tunggak utama kot yg kalah ni…
Baca entri terkini Blogger Hafizul´s: Kehidupan Di Alam Percintaan

Reply

hafizmd September 14, 2012 at 11:06 am

hahaha…mmg gitu caranya. Macam hero hindustan…keh3

Reply

hatiputera September 13, 2012 at 9:25 pm

Bila la kita nak lepasi peringkat asia tenggara nie. Kemudahan adalah yang terbaik dirantau asia tenggara ataupun kita hanya mampu jadi penganjur terbaik jer.hehehe
Baca entri terkini Blogger hatiputera´s: Pelan YES 4G

Reply

hafizmd September 14, 2012 at 11:04 am

Yg no 2 tu ambe rasa yer…hehe
Ambepun hairan, negara yg lepas perang macam Iraq boleh main smpai kelayakan piala dunia tanpa bantuan stadium yg sehebat kita…ermm

Reply

Ibu Mifzal Arsyad September 14, 2012 at 11:39 am

kdg2 bleh hilang mood tgk pasukan Malaysia main..huhu
Baca entri terkini Blogger Ibu Mifzal Arsyad´s: Kisah Rumah Kami Lagi

Reply

akubiomed September 14, 2012 at 5:21 pm

Harimau Malaya perlu bangkit dan memperbaiki kelemahan sebelum sepak mula bermula.

Reply

Jebeng Otai™ September 19, 2012 at 10:43 pm

yela..dh x leh nk eksperimen ag…kene series..
Baca entri terkini Blogger Jebeng Otai™´s: Wordless Wednesday : Apa kes?

Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge