Wordless Wednesday #38 Oh! 587

- 19 June 2013. Updated 25 April 2015Motivasi

Assalamua’laikum.

Wordless Wednesday #38 587. Itu jumlahnya. Entri penyelamat tanpa penulisan panjang lebar :P

jawatan kosong spa jun 2013

@hafizmd – Wordless Wednesday #38 Oh! 587 Kerja Kosong di SPA Jun 2013! Banyak juga kerja kosong, tapi ramai juga yang masih mencari kerja. Selamat berjaya weh!

*Klik gambar di atas jika berminat*

{ 42 comments… read them below or add one }

onlajer June 19, 2013 at 11:11 am

jawatan kosong kerjaan ya bro

Reply

suri June 20, 2013 at 4:10 pm

ada pakai kabel

Reply

hafizmd June 21, 2013 at 12:42 pm

@suri, kabel3 yg payah ni

Reply

hafizmd June 21, 2013 at 12:58 pm

yup….byk kerja kosong

Reply

KiD June 19, 2013 at 11:20 am

kosong.. kosong.. kosonggg…. – Najwa latif. hehehe

Reply

hafizmd June 21, 2013 at 12:58 pm

hahahaha..best lagu tu

Reply

Myra Jay June 19, 2013 at 12:03 pm

MJ seakan dah frust apply keje dengan SPA ni..

Talak Ong maa..
dah 5x p interview ;)

Reply

suri June 20, 2013 at 4:10 pm

kekosongan mesti diisi

Reply

hafizmd June 21, 2013 at 12:41 pm

@suri, betul tu…moga ada yg bakal mendapat kerja nanti

Reply

hafizmd June 21, 2013 at 12:58 pm

hohoho…5 kali? mungkin kali ke-6?

Reply

papa mifz June 19, 2013 at 1:04 pm

bro nak kerja gomen ke..?? ke skrg bro kerja gomen..??

Reply

hafizmd June 19, 2013 at 2:30 pm

dulu2 mmg ada hasrat nak khoje gomen…tp sampai sekarang belum ada rezki ke sana =)

la ni, khoje kat swasta…alhamdulillah

Reply

akubiomed June 19, 2013 at 1:49 pm

Ahli bomba nampak ada banyak kekosongan.

Reply

hafizmd June 21, 2013 at 12:58 pm

Sape yg minat, sila apply =)

Reply

titan June 19, 2013 at 3:11 pm

pegawai bomba? wahh..ada gak kerja kosong ek..

Reply

hafizmd June 21, 2013 at 12:57 pm

bomba kacak2 woooo!

Reply

Hafizul June 19, 2013 at 3:49 pm

Emm terima kasih kongsikan barang baik pada saya yang tengah mencari2 kerja tetap…TAPI, sebenarnya saya dah fed up apply SPA ni..bukan nak buruk kan sesiapa tapi belum ada rezeki untuk mendapat kerja yang pendapatan tetap..baik tumpukan pada impian yang ada sekarang ni..walaupun lambat mendapat hasil, insyaAllah bila dah dapat leh buat hidup senang sikit..InsyaAllah..Deme doa-doakan lah kejayaan untuk saya juga yer..hehe

Reply

hafizmd June 21, 2013 at 12:54 pm

Belum sampai rezekinya bro…ambe kalau fikir lebih, kelaut jadinya…baik fikir yg Allah mmg lbih tahu apa yg terbaik utk kita…

redha jer =)

Reply

Hafizul June 22, 2013 at 9:02 pm

Terima kasih bro..sedikit sebanyak komen ni buat saya rasa lebih bersemangat bab kerja dan rezeki..hehe..tq..

Reply

azmanisma June 19, 2013 at 4:33 pm

Iklan jer banyak,kerja dah ada org masuk :)

Reply

hafizmd June 21, 2013 at 12:52 pm

hehehehehe =)

Reply

hafiz June 19, 2013 at 4:52 pm

peluang ni jangan dilepaskan…

Reply

hafizmd June 21, 2013 at 12:52 pm

itu yg sebaiknya…

Reply

boni Ultra kacak June 19, 2013 at 7:14 pm

sama macam MJ. kecewa.. kecewa dan kecewa… hehehe

Reply

hafizmd June 21, 2013 at 12:51 pm

hehehe…kecewa yg berpanjangan ke bro?

Reply

Ismail N June 19, 2013 at 8:27 pm

Banyak kerja tu .. banyak lagi yang apply adehhh… Sesiapa yg terpilih nanti, di harap dapat laksanakan tugas dengan sebaiknya.

Reply

hafizmd June 21, 2013 at 12:51 pm

adehhh…itu yg sebaiknya..amanah kena tunai dgn jujur

Reply

ajumohit June 19, 2013 at 8:56 pm

dah takde hati nak keje gomen, dulu ye bersemangat ;), apapun goodluck pada yg memohon

Reply

hafizmd June 21, 2013 at 12:49 pm

huuhu..kalau dah selesa, teruskan dgn apa yg ada =)

Reply

kakiblog June 19, 2013 at 10:28 pm

sekarang impian untuk bukak bisnes sendiri..cukuplah orang rumah keje gomen

Reply

hafizmd June 21, 2013 at 12:49 pm

ameen..mga tercapai

Reply

TehR June 20, 2013 at 12:56 am

selamat memohon kerja
moga2 berjaya nanti

aku dah tak mohon dah…

Reply

hafizmd June 21, 2013 at 12:48 pm

ameen..moga giliran ambe plak lepas ni

Reply

Juan June 20, 2013 at 2:57 am

wow lepas diploma ada kosong tuh, menarik tuh

Reply

hafizmd June 21, 2013 at 12:47 pm

menarik…sape2 yg layak, sila apply

Reply

Mus June 20, 2013 at 9:27 am

kena rajin mencuba.. inshaallah pasti ada yang sangkut juga tu nanti

Reply

hafizmd June 21, 2013 at 12:44 pm

itulah..jgn putus asa…ada beberapa thun jer tinggal utk terus cuba

Reply

suri June 20, 2013 at 4:14 pm

dah jenuh isi spa setiap tahun isi heee..ada sekli dua jer pi temuduga pastu tak isi lagi,,rezeki belum di seru..atau mmg sy masih belum ada kelayakan lagi

Reply

hafizmd June 21, 2013 at 12:41 pm

huuu…belum rezekinya…samalah kita

Reply

Datin Tyka June 20, 2013 at 4:29 pm

nak jadi bomba plak lah. he he

Reply

hafizmd June 21, 2013 at 12:41 pm

elok jugak tu..mesti makin ramai yg nk masuk kalau tiba2 queen of zorro masuk bomba =)

Reply

Datin Tyka June 24, 2013 at 9:17 am

Hahahahahha. Kuda lg cepat dari kereta kan.

Reply

Leave a Comment