Video Senaman Kuruskan Badan Bakar Lemak Di Perut

- 25 April 2015Petua Kuruskan Badan

Assalamua’laikum. Video Senaman Kuruskan Badan Bakar Lemak Di Perut. Jom kita layan video yang saya rasa mudah, sesuai tak susah sangat, dan insyaAllah berkesan untuk turunkan berat badan. Jom bakar lemak kat perut “belly fat” masing-masing dengan ikut video 5 minit 37 saat ni.

Macam mana? Boleh ikut tak? Jangan terburu-buru. Buat sikit-sikit. Buat permulaan, berhenti bila perlu dan sambung kembali. Otot perut mungkin akan rasa tegang. Itu petanda video senaman kuruskan badan ni mula menunjukkan hasil.

Tips kuruskan badan di rumah tanpa alat senaman

Ok. Kali ni itu ajerlah. Tak perlu tulis panjang-panjang untuk tips kuruskan badan. Paling penting, kuatkan tekad, bulatkan azam dan buat. Jangan fikir lama sangat untuk bermula. Nanti semua tak menjadi.

Selamat berusaha dan semoga anda berjaya turunkan berat badan tanpa memerlukan alatan senaman!

{ 45 comments… read them below or add one }

amirulfaiz April 25, 2015 at 6:50 am

Tengok dia buat jer, dah rasa cam letih, insyaAllah, optimis, boleh ikut. :D
Baca entri terkini Blogger amirulfaiz´s: Sistem akses pintu

Reply

Anuar April 25, 2015 at 11:11 pm

Sebenarnya saya pun teringin nak kuruskan badan… Minggu lepas berjoging dan buat senaman sikit…. Semata-mata untuk join aktiviti Ibu Bapa di Temasnya Dwi Tahunan Sekolah anak saya pagi tadi… Syukur Alhamdulillah, usaha saya berhasil… ;)
Baca entri terkini Blogger Anuar´s: Nasi Lemak Pandan Restoran Pak Ya Nasi Pandan, Metro Pengkalan, Pusing Perak

Reply

zik April 26, 2015 at 1:36 am

nak dengan tak nak je..
Baca entri terkini Blogger zik´s: Keputusan terkini liga super 25.4.2015

Reply

huda April 26, 2015 at 1:30 pm

nak kurus ni kene rajin, rajin kurusla insyaAllah…
Baca entri terkini Blogger huda´s: 3 Bulan Turun 26 kg Dengan Cinch Shake Shaklee

Reply

kakipromo April 27, 2015 at 1:21 am

kena buat selalu baru nampak hasil ni, bnyak org buat dua tiga kali lepas tu malas dah, hehe

Reply

Mama Arif April 29, 2015 at 12:12 pm

makk aiii hihi bukan senang nak kurus..kena rajin senaman baru la bole slim hihi kurus dengan cara sehat la katakan..:)

Reply

Hafizul April 29, 2015 at 4:09 pm

Huhu..memang seronok kalau buat macam kat video tu..penat tak apa..asalkan berbaloi..hehe
Baca entri terkini Blogger Hafizul´s: Kelebihan Jobdirumah Version Baru

Reply

noviana April 30, 2015 at 8:54 am

selain olah raga kita juga harus menjaga makanan. berhentilah makan sebelum kenyang
baju batik kantor

Reply

Xceria May 2, 2015 at 10:34 am

Yang paling penting, olahraganya teratur, jangan malas… :)
Baca entri terkini Blogger Xceria´s: Daftar 46 Blog Dofollow Indonesia Terbaru 2015

Reply

Adib Site May 3, 2015 at 6:19 pm

nak jaga badan ni kena disiplin yg tinggi juga. :)
Baca entri terkini Blogger Adib Site´s: Sakit Lutut Punca Dan Rawatan

Reply

Adam May 7, 2015 at 2:09 am

Kat Youtube kan banyak. Kekek.

Reply

suri May 7, 2015 at 7:52 am

kurus jangan tak kurus baru nampak segak gitu heeee
Baca entri terkini Blogger suri´s: Petua Asli Mudah Bersalin Normal

Reply

titan May 10, 2015 at 6:43 am

aku kejar budak aje kat sekolah.

itu dah lebih dari cukup. haha..
Baca entri terkini Blogger titan´s: Homestay Murah di Dungun.

Reply

Akuro San May 12, 2015 at 7:28 am

Selain dari senaman, pemakanan pun kena jaga. Baru boleh berjaya..
Baca entri terkini Blogger Akuro San´s: Menu Masakan Warung Bunian Terbaik !

Reply

Khir Khalid May 12, 2015 at 4:44 pm

Lama tak bersenam utk fitness ni.. nak kena buat balik nanti. Thanks sharing.. :D
Baca entri terkini Blogger Khir Khalid´s: Bual Bicara Isra’ Mikraj Bandar Tasik Puteri, Rawang

Reply

Farah May 20, 2015 at 4:14 pm

Nak buat senaman ni memang boleh cuma bila dah jadi suri rumah dengan anak-anak ni payah betul nak konsisten. Lepas tu terus tak buat sebab dah lupa hehehe.
Baca entri terkini Blogger Farah´s: Dapatkan Vitalea Shaklee Secara Percuma

Reply

Jom Kuruskan Badan May 21, 2015 at 12:44 am

Kena rajin bersenam. Kalau malas memang tak boleh kurus..
Baca entri terkini Blogger Jom Kuruskan Badan´s: 11 Soalan Anda Perlu Jawab Jika Nak Kuruskan Badan

Reply

zara June 1, 2015 at 9:19 am

macam-macam video ada di online free je sekarang ni..rajin tak rajin je..biasanya saya tengok je lebih buatnye tidak..
Baca entri terkini Blogger zara´s: Punca-punca Masalah Kolestrol Tinggi Dalam Darah

Reply

SiberYuzz June 1, 2015 at 3:07 pm

Jaga badan untuk kesihatan, itu yang penting..

Reply

kempiskanperutbuncit June 2, 2015 at 6:53 pm

cara macam nie kalau disiplin buat hari2 mungkin boleh dapat six pack dari rumah je. boleh kuruskan badan dan kempiskan perut yang buncit.

Reply

situsaya June 3, 2015 at 5:25 am

jadi harus rajin rajin senam nih..
cobain ah…

Reply

Anyss June 4, 2015 at 1:41 pm

assalamualaikum,
errrrr mmg nak kempis tapi… tapi…errrr…larat ke ni
Baca entri terkini Blogger Anyss´s: Hantu Selfie

Reply

Kak yatiadam June 6, 2015 at 5:38 pm

nak buat ni kena disiplin… dan rajin..
Baca entri terkini Blogger Kak yatiadam´s: SURAT UNTUK SUAMIKU.

Reply

musadun June 8, 2015 at 9:07 pm

cara lama, cuma perlu sit up.hehe. buat ni kena rajin.tak boleh sehari je esok dah berhenti.
Baca entri terkini Blogger musadun´s: Keputusan Perlawanan Malaysia Vs Brunei Sukan Sea 8.6.2015

Reply

ohcikgu June 11, 2015 at 1:19 am

kena banyak bersenam ni kalau nak kurussss..

hehe

Reply

maza July 1, 2015 at 1:39 pm

Yeap…paling penting ialah kuatkan tekad, motivasi dan berazam kukuh, ketat-ketat gitu.

hehehe

Reply

Sharafie July 4, 2015 at 3:08 pm

Terbaik la senaman ni..memang bole di amalkn

Reply

Online Sportbook July 4, 2015 at 6:06 pm

wah mau ini buat bakar lemak, perut pun jadi kecil :)

Reply

Shaima July 5, 2015 at 12:05 pm

Buat ni dalam sejam dua selepas berbuka dengan 1,2 makanan, konfom leper perut
Baca entri terkini Blogger Shaima´s: 5 Cara Untuk Pastikan Anak Habiskan Nasinya

Reply

andika July 25, 2015 at 3:35 pm

senam terbaik dilakukan secara konsisten terus menerus, kalo saya biasanya semangat diawal, kendor diakhir :v

Reply

Agen Poker Terpercaya August 6, 2015 at 4:57 pm

Wah kalau begini , nak olahraga setiap pagi , terima kasih tipsnya yaa

Reply

Sihat Ceria August 10, 2015 at 12:34 am

Senaman mesti mau konsisten…jangan hangat-hangat tahi ayam :)
Baca entri terkini Blogger Sihat Ceria´s: Tekanan Darah Tinggi / Hipertensi

Reply

Uncle Zuan August 12, 2015 at 11:01 pm

boleh sado tak klu amalkan?
Baca entri terkini Blogger Uncle Zuan´s: Cabaran Raja Tarik F&N 2015

Reply

Syasya Harun August 15, 2015 at 9:06 pm

Kalau rajin dan selalu buat mesti boleh kurus….

Reply

Tehr August 17, 2015 at 4:13 pm

banyakkan senaman
dan kurangkan makan

itu je yang aku buat untuk kempiskan perut
Baca entri terkini Blogger Tehr´s: Ikan Haruan Budu Dan Ulam Raja

Reply

azlan August 17, 2015 at 11:30 pm

kena cuba ni… perut pon dh makin naik dah…

Reply

akubiomed August 19, 2015 at 9:44 pm

Sekarang senam dengan mendukung anak. :)
Baca entri terkini Blogger akubiomed´s: Garment steamer Salav membuatkan menggosok baju tidak lagi membosankan

Reply

Adinda Barbara August 21, 2015 at 10:07 am

Terima kasih informasinya :-)

Reply

asraff ruslan August 23, 2015 at 1:10 pm

video yang menarik untuk ditonton….boleh belajar cara ini untuk menguruskan badan dan memberikan kesihatan yang terbaik untuk tubuh badan….
Baca entri terkini Blogger asraff ruslan´s: Pekerja McDonald’s Gadis Cantik Seperti Anak Patung di Taiwan

Reply

ExpanDroiders August 27, 2015 at 12:55 pm

tips yang baik.. perut pun da nak menaik nie.. malu wei.. haha.. btw, nice info thanks for sharing bro
Baca entri terkini Blogger ExpanDroiders´s: Telekung Reehans Pilihan Muslimah

Reply

suri October 3, 2015 at 11:35 am

nak kurus bukan mudah mesti rajin kuat usaha selaly.

aik..mana tuan rumah ini sudah lama tak up entri.harap sihat ya.
Baca entri terkini Blogger suri´s: Siap! 5 Helai Cara Pantas Jahit Jubah Moden Muslimah Terdesak Dan On Time

Reply

hassan October 25, 2015 at 3:26 am

ringkas betul senaman,tapi malas punya pasal .xdapat jugak buat.haha
Baca entri terkini Blogger hassan´s: Pemanis Stevia

Reply

IhsanSFD December 15, 2015 at 1:56 pm

Sipp… sangat bermanfaat betul. Saya akan berusaha mengaplikasikan cara di atas!
Baca entri terkini Blogger IhsanSFD´s: 10 Cara Menurunkan Berat Badan Hingga 5 kg dalam Seminggu

Reply

Ipul December 24, 2015 at 12:46 pm

Sebenarnya saya pun teringin nak kuruskan badan… Minggu lepas berjoging dan buat senaman sikit… Video Senaman Kuruskan Badan Bakar Lemak Di Perut

Reply

jenis batu alam January 13, 2016 at 10:01 am

sangat mudah, namun akurat pada tujuannya.. sangat bermanfaat buat org yg memiliki perut buncit. :)

Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

{ 1 trackback }