Wordless Wednesday #2 – Unta padang pasir?

- 29 November 2011Humor Terapi

Assalamua’laikum.

Entri tanpa kata. Jom layan…..

 

"gambar pelik tapi benar unta"

® hafiz – anta ada unta?

{ 39 comments… read them below or add one }

anif November 29, 2011 at 11:55 pm

Eh.. dah hari rabu ke? :D

Reply

hafizmd November 30, 2011 at 1:30 pm

haaa…cuti 1 hari terus lupe yer…hehe

Reply

suri November 30, 2011 at 4:16 pm

hari rabu mmg best cepat2lah hari jumaat nghee…

Reply

hafizmd December 7, 2011 at 3:33 am

@suri, lagi cepat lagi bagus…lehlah rehat kat rumah

Reply

akubiomed November 30, 2011 at 12:30 am

Aduhai unta sebenar tidak ada replika pun jadilah. :-)

Reply

hafizmd November 30, 2011 at 1:29 pm

Tak dapat rotan, akarpun jadilah…hehe

Reply

suri November 30, 2011 at 4:14 pm

tutup mata pejam jiwa ibarat anda sdng menikmati unta heeeee

Reply

hafizmd December 7, 2011 at 3:35 am

naik unta tutup mata=ok

naik unta jadian tutup mata=ko

hehe

Reply

maza November 30, 2011 at 2:10 am

hahahaha… memang bergeliga lah otak org yg cipta tu… hahahha…imaginasi tahap dewa kayangan.. lalalalala

Reply

hafizmd November 30, 2011 at 1:19 pm

imaginasi kdg2 jadikan kita unik…keh3

Reply

fiezaradzi November 30, 2011 at 4:36 pm

mungkin jugak tekanan buat die jadi cmtu.. asyik dgr orang komen die je tak de unta.. hehe

Reply

hafizmd December 7, 2011 at 3:39 am

@mungkin juga, bila kita stress, mmg daya kreativiti tinggi

Reply

chii November 30, 2011 at 12:12 pm

mesti dia x mampu nak beli unta sebenar kot..ekeke

Reply

hafizmd November 30, 2011 at 1:19 pm

hehe…mungkin jugak unta dia dah lari…

Reply

suri November 30, 2011 at 4:13 pm

dah selamat d buat korab cik chii heeee ker ada yg nak sponser hoooo

Reply

hafizmd December 7, 2011 at 3:44 am

kalau dah selamat, tak dapek den nolong…hehe

Reply

fiezaradzi November 30, 2011 at 4:24 pm

unta lambat sgt jalan, jadi die buat basikal unta, cepat sikit..

Reply

suri November 30, 2011 at 4:12 pm

salam bro hafiz pkbar sihat ker?

gaaaaa..kesian tak dpt naik unta ..unta patong pun jadilah..

Reply

hafizmd December 7, 2011 at 3:44 am

salam, alhamdulillah sihat sokmo =)

unta jadian ni suri…siang jadi unta, malam jadi basikal…hehe

Reply

suri November 30, 2011 at 4:17 pm

indahnya dunia dg ragam manusia yg pelbagai karenah dan ragam

Reply

fiezaradzi November 30, 2011 at 4:30 pm

itulah namanya life is beautiful… hehehe

Reply

hafizmd December 7, 2011 at 3:38 am

@fieza, thanks sbb jadikan hidupku indah =)

Reply

hafizmd December 7, 2011 at 3:35 am

setuju…mmg penuh warna-warni

Reply

fiezaradzi November 30, 2011 at 4:27 pm

unta kecik de la.. tak leh naik pun, lau naik, patah kaki segala.. die bunyi je boleh.. uooookk… (tak tau nak tulis bunyinya macam mana..)

nnti balik rumah, suruh anak picit bonggol unta tu..

Reply

hafizmd December 7, 2011 at 3:38 am

jauh tu unta tu datang…dari bahrain lagi..hehe

Reply

titan November 30, 2011 at 11:40 pm

hoho. memang terbaiklahh.. :)

Reply

hafizmd December 5, 2011 at 12:47 am

terbaikkan? kacak jer naik unta jadian ni…hahaha

Reply

tehr December 1, 2011 at 2:47 am

dia ni dah kemaruk nak naik unta ni

Reply

hafizmd December 5, 2011 at 12:45 am

kemaruk unta ataupun harley davidson…hehe

Reply

Dulu Lain Sekarang Lain December 1, 2011 at 2:43 pm

mcm Harley pon ada ehhhh…

Reply

hafizmd December 5, 2011 at 12:42 am

versi unta daa…hehe

Reply

padin December 1, 2011 at 7:09 pm

uik,, pon boleh jadi? wakakakaa gelak besar aku hahahaa..

Reply

hafizmd December 5, 2011 at 12:40 am

ini semua bikin unta panaslah…heheheh

Reply

Pacifista December 1, 2011 at 11:32 pm

haha…kenapa bonggol unta tu nampak macam separuh je? :P

Reply

hafizmd December 5, 2011 at 12:37 am

ini unta, unta jadianlah…hehe

Reply

Oh! budu December 2, 2011 at 7:16 am

haha.. boleh pulak

Reply

hafizmd December 5, 2011 at 12:27 am

janji boleh jalan…hehe

Reply

adele December 9, 2011 at 8:06 am

ok…..macam sengal. :D

Reply

hafizmd December 10, 2011 at 1:55 am

hehe…ada sengal sikit di situ..

Reply

Leave a Comment