Wordless Wednesday #8 Oh!

- 25 January 2012Bicara santai

Assalamua’laikum.

Wordless Wednesday #8 – Oh! Oh!

cawan cantik

 ® hafizmd – guna yang terbaik untuk mereka yang tersayang =)

{ 54 comments… read them below or add one }

anif January 25, 2012 at 11:37 am

Kalau terlalu berseni macam ni, sayang nak guna! :D

Reply

hafizmd January 25, 2012 at 11:54 am

hehe…sekali jatuh, huuuu…habis sudah..hhee

Reply

b3njy January 25, 2012 at 12:41 pm

Boleh gam balik maaa …. tetapi lama lah :D

Reply

suri January 26, 2012 at 3:43 pm

tak best gam tak canti lgi hee..nak yg baru fulaks

Reply

hafizmd February 1, 2012 at 1:06 pm

@suri, sesekali cari yg baru ok jugak….ahaks

fiezaradzi February 1, 2012 at 4:08 pm

tul..tul.. lau pecah, hati pun pecah.. gam pun mmg tak cantik lagi..

Azman January 25, 2012 at 11:45 am

Cun lah,mmg akan disimpan tak akan dipakai :)

Reply

hafizmd January 25, 2012 at 11:53 am

hehe…kalau cantik sgt, simpan dalam almarilah jawabnye yer…keh3

Reply

lunaticg January 25, 2012 at 12:03 pm

Mesti lepas ni anak rajin minum susu kan? :)

Reply

b3njy January 25, 2012 at 12:37 pm

Satu kraya seni yang sungguh kreatif walaupun hanya gelas dan sudu :D

Reply

suri January 25, 2012 at 12:39 pm

dia tu zirafah ckp..

jangan pisahkan aku dan dia haaa

Reply

b3njy January 25, 2012 at 12:44 pm

Ada ke zirafah tu cakap ? tak dengar pun ? :D

Reply

hatiputera January 25, 2012 at 12:40 pm

bagus simpan buat koleksi jer nie,,,sayang nak pakai..

Reply

suri January 25, 2012 at 12:41 pm

samalah hatiputera hee..jaga2 jangan kasi pecah yer

Reply

suri January 25, 2012 at 12:40 pm

unu=ik sayang di buat minuman tapi molek di buat hiasan atau letak pensil2 dlmnya heee

Reply

suri January 25, 2012 at 12:40 pm

made ini…?

Reply

suri January 25, 2012 at 12:41 pm

kasih anak dan ibu..
tetiba ingat ahli kluga di sana heee rindu ar plk,,

Reply

b3njy January 25, 2012 at 12:42 pm

Bila nengok bahagian bawah gelas tu macam ada banyak daun-daun yang tajam tu … ni kira HAZARD ni …. dan agak bahaya untuk kanak2.

Reply

b3njy January 25, 2012 at 12:46 pm

Saudara Hafiz nak tanya boleh ? … ini Made In mana ni ? … Malaysia mari ke ? luar negara punya ? …. (Sila jawab dalam 150 patah perkataan yer :D)

Reply

chii January 25, 2012 at 1:19 pm

bg kat anak buah pakai..mmg sekejap je la..pastu mmg kepala ntah kemana..badan plak..ilang..ehehe

Reply

hafizmd February 1, 2012 at 1:13 pm

hehe…biasalah…bila byk tgn yg sentuh, ada yg hilang itu ini….hehehe

Reply

akubiomed January 25, 2012 at 1:22 pm

Waha cute lah cawan ni. :-)

Reply

hafizmd February 1, 2012 at 1:13 pm

cute tp hati2…mungkin sesuai utk koleksi loker sajer

Reply

maza January 25, 2012 at 1:43 pm

perkhhh! cun cawan dan camca tu.. heheheh

tontu mahal… tapi maza guna camca yg RM2 shj sudah. boleh lipat2 bila marah kat anak2.. ahaks.

Reply

hafizmd February 1, 2012 at 1:12 pm

mmg cun, tp mahallah kot…

wah…smpai kena lipat sudu besi tu…kuat betul bang maza ni…ahaks

Reply

adele January 25, 2012 at 1:56 pm

apa kegunaannya nih? :D

Reply

maza January 25, 2012 at 5:16 pm

cucuk mata….

hehehhee

Reply

hafizmd February 1, 2012 at 1:09 pm

hadoi…hati2 bang maza

Reply

hafizmd February 1, 2012 at 1:12 pm

eh…simpan dalam lokerlah…hehehehe

Reply

tehr January 25, 2012 at 4:46 pm

comelnya
kegemaran kaum wanita ni

Reply

hafizmd February 1, 2012 at 1:11 pm

hehe….simpan dlm loker =)

Reply

Andy January 25, 2012 at 5:15 pm

Peminat haiwan ne,sama la cam saya

Reply

hafizmd February 1, 2012 at 1:11 pm

hehe…suka jugak main game yg ade haiwan… =)

Reply

yas January 25, 2012 at 6:58 pm

Uishhhh…cun bro…ni kalau kat umah aku, kompom bini aku dh masukkan kedlm almari “muzium” dia tuu…buat pameran…hehehe

Reply

hafizmd February 1, 2012 at 1:08 pm

keh3….bini, kalau benda2 cantik camni, simpan saje….hahahha

Reply

ahmad kamil January 25, 2012 at 9:16 pm

Wahhhh…ini nak guna pun sayang.. teman buat perhiasan je la…..hehehe

Reply

hafizmd February 1, 2012 at 1:08 pm

Teman pun same, simpan sajelah kalau ade

Reply

shraqs January 25, 2012 at 9:51 pm

Ini memang khas utk dilihat,… bukan utk buat main…

Reply

hafizmd February 1, 2012 at 1:07 pm

hehe…utk simpanan jer ni… =)

Reply

b3njy January 25, 2012 at 11:12 pm

Kalau tak silap Benjy gelas ni ada dijual kat ghift shop yer tak ? … sebab macam pernah nampaklah dulu :D

Reply

hafizmd February 1, 2012 at 1:07 pm

Mungkin jugak, tp aku takde benda ni bang benjy….gambar jer yg ade…haha

Reply

titan January 26, 2012 at 12:59 am

ehh..lain macam je cawan ni..

Reply

suri January 26, 2012 at 3:49 pm

ni khas cawan hya tok zirafah je blh santap heeeee

Reply

hafizmd February 1, 2012 at 1:06 pm

@suri, hahahaha…tok zirafah?

Reply

hafizmd February 1, 2012 at 1:06 pm

ko seram ke titan?

Reply

Fakhruddin January 26, 2012 at 11:18 pm

tak de selera aku nak guna…cawan ngn sudu tu…

Reply

hafizmd February 1, 2012 at 1:05 pm

hadoi…simpan dalam almari boleh tak?

Reply

ohcikgu January 27, 2012 at 11:38 pm

mesti air leh jadi sedap bila minum guna cawan ni. hehe

Reply

hafizmd February 1, 2012 at 1:05 pm

hehe….itu sudah pasti bro…eheh

Reply

nizam January 29, 2012 at 11:27 am

nampak unik …haha

Reply

hafizmd February 1, 2012 at 12:56 pm

Mmg unik dan cantik..simpan dlm loker jer

Reply

fiezaradzi February 1, 2012 at 4:10 pm

cantik, tapi lau tak jaga tul2, bukan setakat cawan pecah, silap2 mulut pun leh pecah, sebab tajam kat tepi2 tu..

Reply

hafizmd February 9, 2012 at 1:05 pm

hehe…hati2 wooo…kena bibir…habislah bibir luka

Reply

hafizmd February 9, 2012 at 1:06 pm

@fieza,hati susah lagi payah

Reply

Leave a Comment