Subhanallah Alhamdulillah Allahuakbar!

- 21 August 2014Bicara santai

Assalamua’laikum.

Subhanallah. Hamparan langit Allah yang luas antara panorama yang aku jatuh cinta. Macam-macam bentuk yang ada. Semuanya sentiasa menarik mata dan membuatkan aku berfikir banyak perkara tentang kehebatan Allah. Mudah-mudahan gambar yang aku kongsikan ni sikit sebanyak meningkatkan iman dan taqwa kita kepada Allah. Takde benda lain yang lebih penting di sisi Allah selain nilaian taqwa kepadaNYA.

langit indah di waktu pagi

Memang cantik giler!

Sekadar entri ringkas mengubat rindu untuk berblog. Banyak benda nak tulis, tapi sayangnya ‘tak cukup rajin’ untuk menulis.

Apapun, misi buat duit dengan blog masih lagi berjalan dengan baik. Alhamdulillah.

{ 21 comments… read them below or add one }

titan August 22, 2014 at 12:47 am

Banyak g bertapa nii. Haha

Reply

anif August 22, 2014 at 8:25 am

Semoga segera pulih! :)

Reply

akubiomed August 22, 2014 at 8:56 am

Macam hamparan selimut.

Reply

suri August 22, 2014 at 12:26 pm

bukan sebab hujankan heee…ops lepas cakap dekat sini hee..ab jangan marah ah

Reply

suri August 22, 2014 at 12:24 pm

as salam
masih tak puas hati sebab belog ini selalu tulis panjang kali ini pendek erk..

selamat hari raya harap tak lewat nak ucpakan utk sekeluarga ya ;)

Reply

Mohd Shubhi August 22, 2014 at 5:02 pm

Subhanallah! cantiknya ! kat mana tu..?

Reply

Hafizmd August 30, 2014 at 5:24 pm

Taman Batu Muda, Kuala Lumpur

Reply

Zufar August 23, 2014 at 1:14 am

Walaupun ringkas asal blog sentiasa updated…itu yg penting… :)

Reply

Denaihati August 24, 2014 at 12:10 pm

Subhanallah. Kontes iphone5s last malam ni bro, jom join…heee

Reply

Mazni Azmi August 24, 2014 at 5:10 pm

Ya. melihat langit banyak hikmahnya

binaan agung berupa atap dunia tanpa tiang..

Reply

hafiz August 25, 2014 at 2:37 pm

Takpe pelan2 kayuh…

Reply

Mummy Dina August 26, 2014 at 3:59 pm

Subhanallah..cantik sungguh ciptaan Allah..tengok langit memang menginsafkan..especially kalau tengok kat tepi pantai..:)

Reply

Hafizmd August 30, 2014 at 5:23 pm

betul tu MD…

Reply

Aishah Ahmad September 4, 2014 at 6:17 am

Memang cantik pemandangan langit.

Reply

mai has September 4, 2014 at 9:50 am

alhamdulillah…rezeki tak akan putus jika kita yakin dengan rahmat-Nya…:-)

Reply

yusri September 5, 2014 at 7:43 pm

lawo…panda deme ambik gambo…

Reply

Hafizmd September 5, 2014 at 8:26 pm

Kebetulan. Atas moto nok gi keje ni boh. Subhanallah

Reply

nanang October 7, 2014 at 2:23 pm

Puji syukur dengan semua ciptaan Allah SWT

Reply

nur razali October 21, 2014 at 6:23 am

Subhanallah, indah ciptaan Allah :)

Reply

Miracle Vitamins October 23, 2014 at 6:51 pm

Subhanallah memang cantik

Reply

Nurul Fazreen Othman November 5, 2014 at 3:00 pm

Subhanallah…mmg cantik cipataan Allah

Reply

Leave a Comment