Kerja Sambilan RM100 Sehari Khas Untuk Lelaki & Perempuan Bujang!

- 22 April 2014. Updated 19 September 2014Bicara santai

Assalamua’laikum. Kerja Sambilan RM100 Sehari Khas Untuk Lelaki & Perempuan Bujang! RM100 sehari. Kerja 9 jam sehari. Ini jawatan kosong terkini!

kerja sambilan RM100 sehari jawatan kosong kerajaan terkini

Tarikh tutup: 28 April 2014

Pekerja Sambilan Harian (PSH) F41

1. Kerja sambilan ni memang khas untuk lelaki/perempuan yang bujang saja. Yang dah kahwin, memang tak boleh mohon jawatan ni rasanya.

2. Had umur untuk PSH ini ialah 18 – 35 tahun sahaja.

3. Jawatan yang ditawarkan adalah di bawah Kementerian Kewangan. Menarik?

Calon yang berminat mestilah ada kelulusan Ijazah Sarjana Muda dengan Kepujian dalam bidang seperti dalam gambar di atas.

Jika berminat, boleh terus ke laman di bawah dengan segera. Tarikh tutup permohonan pada 28 April 2014.

Jangan bertangguh jika anda sedang mencari kerja sambilan. Sesuai untuk graduan universiti yang mungkin dalam tempoh bercuti atau menunggu keputusan peperiksaan.

Selamat mencuba dan selamat berjaya!

@hafizmd – Saya minat tapi tak lepas syarat nombor 1!

{ 20 comments… read them below or add one }

khairul asrol April 22, 2014 at 9:41 pm

sesuai untuk orang yang tak kerja lagi macam aku ni. baguih!

Reply

Hafizmd April 24, 2014 at 7:06 pm

betul tu..tapi hang sibuk projek online..hehe

Reply

ajumohit April 22, 2014 at 10:17 pm

sesiapa yg layak bolehla memohon, lumayan juga hasilnya tu ;)

Reply

Hafizmd April 24, 2014 at 7:06 pm

Rm100 sehari kerja sambilan harian mmg masyuk!

Reply

Fiza Rahman April 23, 2014 at 12:08 pm

Good info utk yg sedang mencari pekerjaan.

Reply

Hafizmd April 24, 2014 at 7:07 pm

Harap2 membantu mereka yg memerlukan

Reply

maza April 23, 2014 at 12:24 pm

Aduh sebahagian syarat tidak dapat dipenuhi.. antaranya faktor umur dan keluarga. haderkk

tak apalah, kena gali lubang lain ni.. hehehhe

Reply

Hafizmd April 24, 2014 at 7:08 pm

Samalah kita bang maza. Minat tak tak lepas syarat.

takpelah…kita korek lubang lain =)

Reply

hafiz April 23, 2014 at 12:55 pm

rm 100 sehari kira lumayan juga tu..

Reply

Hafizmd April 24, 2014 at 7:09 pm

Kerja sambilan harian RM100 sehari. Mmg lumayan betullah!

Reply

Denaihati April 23, 2014 at 1:18 pm

kerja sambilan tapi 9 jam sehari, macam kerja sementara pulak…hee
satu yang menarik, kalau bagus mungkin ada peluang diserapkan.

Reply

Hafizmd April 23, 2014 at 1:37 pm

Hehe..lebih kurang camtulah rasenye tuan dh..

Kerja sambilan selama 3@6 bulan kotnye..kalau perform..tak mustahil diserap terus..

Reply

suri April 23, 2014 at 5:08 pm

kerja sekarang jangan mudah memilihkan :)

Reply

profhariz April 23, 2014 at 5:07 pm

Hmmm, Ijazah? Saya cuma diploma. Tidak layak.

Reply

suri April 23, 2014 at 5:07 pm

macam best nak mohon boleh heee…

Reply

onlajer April 23, 2014 at 6:19 pm

dah kahwin tak boleh la ya bro hehe

Reply

yusri April 23, 2014 at 11:41 pm

Saya pun minat tapi xcukup syarat.

Reply

Hafizul April 24, 2014 at 9:42 pm

tapi sayang…saya hanya lepasan diploma sahaja..hehehe

Reply

suhaili May 14, 2014 at 8:25 pm

Salam hormat dan salam perkenalan. Info pekerjaan yang bagus tapi saya rasa saya belum layak dapat jawatan ni sebab CGPA pun 2.6 hehe.

Reply

Abdfatah October 26, 2014 at 9:26 am

Wah.. Menarik neh.. Bleh memohon tapikan dah takleh laa.. Terlebih umor la pulok.. Hahaa

Reply

Leave a Comment