Firesale Amal Banjir 2014: 14 Ebook Hanya RM97!

- 28 December 2014Bicara santai

Assalamua’laikum. Banjir 2014. Ujian Allah buat hamba-hambaNYA yang terpilih. Pasti tersurat dan tersirat sejuta hikmah bagi kita yang mahu berfikir. Banjir kali ni memang cukup luar biasa. Kita yang tidak merasai sendiri beban kepayahan dan kesusahan mangsa banjir sewajarnya ambil peluang untuk turut sama membantu. Takde wang ringgit, kita sumbang tenaga. Takde kudrat tenaga, kita bantu dengan menyebarluaskan usaha pihak lain untuk ringankan beban mangsa banjir.

Firesale Amal Banjir 2014 oleh IM Malaysia

firesale amal banjir 2014 im malaysia

Mereka sudah membantu. Bagaimana kita?

Bagaimana kita dapat turut sama membantu mangsa banjir?

1. Dapatkan Pakej Firesale ini sebelum 4 Januari 2014. Apa yang ditawarkan dalam pakej ini? Ada 14 buah ebook semuanya dalam 1 harga iaitu RM97.00 sahaja. Bagi saya, ianya cukup luar biasa tanda soladiriti IM Malaysia.

  1. MB2000: Tuan Faisal Abdullah (harga asal RM150).
  2. Tawaran Meleleh: Tuan Bukhari Ramli (harga asal RM100).
  3. 7 Fasa Penting Bina Empayar Perniagaan Internet: Tuan Fariz Azaki (harga asal RM37).
  4. 7 Mantera Penulis Digital Sukses: Tuan Adly Mukhtar (harga asal RM37).
  5. FB Affiliate Income: Cikgu Hafiz (harga asal RM200).
  6. Belajar FB Power Editor: Tuan Firdaus Azizi (harga asal RM159)
  7. Pakej Import dari China: Tuan Eruwan Gary (harga asal RM80)
  8. Pakej S.U.K.S.E.S Usahawan Internet: Tuan Eruwan Gary (harga asal RM50)
  9. Photoshop Mudah: Tuan Akram Hasyim (harga asal RM50)
  10. Teknik SEO Merah Jambu: Tuan Ahmad Faizal aka Encik Titan (harga asal RM120)
  11. Asas FB Ads: Sifu Jamal (harga asal RM150)
  12. Kamus Marketing: Raja Kamil (harga asal RM67)
  13. Keahlian WC Premium: Tuan Shuth (harga asal RM97)
  14. Skrip Close Sale SMS/WhatsApp: Tuan Suffian Salahudin (harga asal RM47).

Sungguh luar biasa!!!

Jumlah harga sebenar untuk kesemua 14 ebook ni kalau dibeli berasingan ialah RM1381.00

Tapi, untuk Firesale Amal 2014 ini, hanya RM97! Sambil kita menambah ilmu, kita menyumbang RM97 terus ke tabung mangsa banjir. Tiada 1 sen pun masuk kantung poket semua IM di atas. Sama-sama kita menyokong sebarang usaha untuk meringankan beban saudara-saudara kita. Hari ni hari mereka, esok lusa mungkin kita pula yang mengharapkan bantuan mereka.

Inilah saatnya kita rapatkan ukhwah. Kita dah lama leka dan lalai dalam usaha mengeratkan silaturrahim.

Terus ke laman ini untuk menyumbang melalui Firesale Amal 2014 ini.

Klik sini –> Firesale Amal Banjir 2014

2. Jika anda tidak berminat dengan tawaran ini, tak mengapa. Saya cukup yakin, kita sentiasa berdoa untuk kesejahteraan saudara-saudara kita yang sedang diuji cukup hebat.

3. Tekan butang Share entri ini. Mana tahu, ada rakan-rakan anda yang sedang mencari peluang untuk membantu mangsa banjir.

Nota: Tolonglah berhenti menjadi “keyboard warrior” yang asyik mencari salah orang itu dan orang ini. Lagi banyak kita cari salah orang, lagi banyak kita merugikan diri sendiri. Cukup meloyakan tiap kali saya baca status manusia sebegini.

{ 24 comments… read them below or add one }

anuar December 28, 2014 at 10:17 pm

Syukur alhamdulillah. . Saya dah pun lakukan pembayaran pagi tadi.. hampir semua produk telah selesai di muatturun. . Tapi belum sempat nak baca dan tonton lagi..

Reply

akubiomed December 29, 2014 at 12:50 am

Memang murah untuk diborong sambil menderma kepada mangsa banjir.

Reply

Khir Khalid December 29, 2014 at 9:42 pm

Menarik sungguh maklumat ni.. Sambil menyumbang boleh dapat banyak ilmu. Thanks sharing info ye. Salam ceria selalu.. :)

Reply

cikgu naman December 30, 2014 at 12:28 am

Alhamdulillah..sifu sifu IM kita sangat bermurah hati

Dah beli dan download

Reply

myliferia December 30, 2014 at 11:26 am

Orang hebat selalunya menawarkan sesuatu yang hebat juga. Semoga Allah merahmati mereka yang sentiasa membuat amal kebajikan.

Reply

Abdullah December 30, 2014 at 1:25 pm

Semoga semua mendapat balasan pahala yang besar dari Allah SWT

Reply

titan December 31, 2014 at 4:03 pm

ebook aku tu..harga asal rm197.

harga sekarang masih diskaun lagi.

apapun..sementara tengah ada tawaran begini..rebut cepat dan niatkan duit tu untuk sumbang ke mangsa banjir tu.

Reply

Syahmi Zaludin December 31, 2014 at 4:36 pm

ALHAMDULILLAH! Memang membantu!

AZIRA FOOD CHARITY kendalian saya dan NGO AMALTEAM sedang mengumpul dana bantuan banjir dan akan tamat pada 2 Januari 2015 (Jumaat) ini. Boleh ke link blog saya di :

[ISU HANGAT] AZIRA FOOD CHARITY dan AMALTEAM Kumpul Dana Banjir 2014

Reply

Ikhwan Fahmi January 1, 2015 at 5:25 pm

tahniah kepada usahawan internet yang membuat sumbangan, saya pun dah beli pakej ni :)

Reply

Datin Tyka January 1, 2015 at 7:50 pm

hebat betul IM IM semua.
teringin nak jadi seperti mereka.

Reply

Leyha January 2, 2015 at 8:51 am

leyha takkan lepaskan peluang. mmg nak grab firesale ni.

Reply

suri January 2, 2015 at 10:08 am

membantu sambil beramal ini kita amat galakkan

Reply

Leyha January 6, 2015 at 11:54 pm

leyha tgh dok mendonload satu2. besnyeee untung sgt ada lebih 40 brg baik. tq tq

Reply

TehR January 7, 2015 at 11:45 pm

tak ada rezeki aku
dah terlepas tarikh

Reply

Noriza Rahman January 8, 2015 at 7:27 am

Ramai berlumba-lumba membuat sumbangan untuk saudara kita yang menghadapi musibah banjirdi pantai timur kan, Alhamdulillah!

Reply

Al Najwa January 9, 2015 at 12:47 am

sangat mulia langkah yang mesti disokong untuk bantuan bagi mangsa banjir

Reply

Hafizul January 12, 2015 at 11:26 am

Wahhh…bagus la..harga diskaun ni patut rebut ni..haha..terbaiklah..

Reply

rika January 12, 2015 at 9:57 pm

Memang terbaiklah. Moga usaha ini diberkati Allah untuk membantu mangsa banjir :-). Ilmu dikongsikan dalam firesale amal ni sangatlah berharga. Menderma sambil mengutip ilmu. Terima kasih sifu2 hebat yang mencurahkan ebook ini .

Reply

reezluv January 15, 2015 at 11:18 pm

tahniah bagi mereka yang dah dapatkan produk tu semua..:D

Reply

HarfizBizstudent January 24, 2015 at 11:00 am

Memang terbaik laa siapa sempat grab! :D

Reply

Taruna Psikologi February 5, 2015 at 5:30 pm

terima kasih atas informasi nya, bisa untuk menambah wawasan dan pengetahuan kita..

7 Hal Yang Membuat Kita Jadi Pelupa

Reply

nadri February 7, 2015 at 11:28 pm

Masih belum sempat baca kesemua e-book yg dibeli drp Firesale Amal…

Reply

Sani Sini Sana February 11, 2015 at 6:59 am

Allhamdullilah dapat juga sama-sama buat sumbangan yang tak seberapa ni untuk meringakan beban saudara kita dipantai timur..

Reply

Rossaimi February 26, 2015 at 8:21 pm

Alhamdulillah. Sangat bermurah hati pakar IM Malaysia. Semoga bertambah tambah rezeki.

Reply

Leave a Comment