Tahniah N.Sembilan!

- 30 October 2011Agama

Assalamua’laikum.
Akhirnya impian untuk melihat pasukan kesayangan merangkul Piala Malaysia berkecai hanya dalam masa 10 minit terakhir.

Sudah termaktub agaknya, malam penuh tragedi terutamanya buat penjaga gol Terengganu, Sarbinee Alawee. Mula-mula, memang rasa geram habis dengan kesilapannya, tapi bila tengok balik, kesian pula. Takde tuah untuk dia malam tadi dan dia wajib lebih fokus tahun depan!

Takpelah, paling tidak puqs hati dengan permainan menarik N.9 & Terengganu. Tahniah juga pada penyokong. Ketemu lagi musim depan dengan kehadiran pemain import!

@hafizmd-luka terubat juga dengan kemenangan Manu & Dato Lee Chong Wei ke atas Chen Long malam tadi. Terbaik!

{ 40 comments… read them below or add one }

anif October 30, 2011 at 2:18 pm

:D Buat skuad hoben jang hoben.. Tahniah! Buat pasukan yang tewas, tahun depan bersaing lagi.

Reply

hafizmd November 4, 2011 at 11:41 am

Thniah N9 dan penyokong mereka!

Pasti cuba lagi tahun depan….yeahhhh

Reply

titan October 30, 2011 at 9:56 pm

aku dah cakap, n.9 menang punya. hehe…

Reply

dnoBiz November 1, 2011 at 6:01 pm

Ya la ya la kau betul…. :D

Reply

hafizmd November 4, 2011 at 11:35 am

@dno, hehe…titan tu tok nujum :D

Reply

dnoBiz November 8, 2011 at 6:16 pm

heheh nujum setelah selesai :D

Reply

hafizmd November 4, 2011 at 11:40 am

@titan, ni mesti dah tgk balang hikmah ni…hahaaa

Reply

Pacifista October 30, 2011 at 10:44 pm

kesilapan kecil mampu mengubah keputusan :)

Reply

hafizmd November 4, 2011 at 11:40 am

betul…

silap kecil, tp impak cukup besar!

Reply

tehr October 31, 2011 at 12:19 am

hajat aku nak tengok terengganu juara
tapi n9 memang lebih berhak
tahniah

Reply

hafizmd November 4, 2011 at 11:40 am

hajat kita tak kesampaian…

takpe, kita tunggu musim baru

Reply

tehr November 5, 2011 at 11:14 pm

musim baru yang menyediakan janji baru
hehe

Reply

akubiomed October 31, 2011 at 12:28 am

Skuad Peteh perlu berusaha pada masa akan datang.

Reply

hafizmd November 4, 2011 at 11:39 am

Itu dah pasti, tp coach pulak dah keluar

Reply

faizul October 31, 2011 at 7:01 am

hoben jang hoben…. :)

Reply

hafizmd November 4, 2011 at 11:39 am

tahniah hoben jang hoben

eden mmg suko game malam tuh :D

Reply

samanosuke_04 November 1, 2011 at 4:05 am

kesian sarbinee woi.. haha, kaw2 kena kutuk kat kelas.. haha, kesian terengganu, tapi memang N9 dominate game pun.. huhu

Reply

hafizmd November 4, 2011 at 11:38 am

mmg kena kaw2 punye…ramai kawan2 aku yg demam :D

Reply

dnoBiz November 1, 2011 at 6:00 pm

Tahniah NS, syabas Penyu….
Ps : Kita yang keciwa… :D

Reply

hafizmd November 4, 2011 at 11:36 am

hehe…takpe2…musim depan pasti lebih ceria :D

Reply

dnoBiz November 8, 2011 at 6:18 pm

kelantan dan terengganu sudah lakukan rombakan besar besaran

Reply

Juan November 1, 2011 at 7:01 pm

x sangka N9 menang sebab dari awal nmpk mcm terengganu yg akan menang

Reply

suri November 2, 2011 at 3:25 pm

tak juga mula2 jer slow dah nak hmpir masa penamat baru ar tunjuk belang hiii

Reply

hafizmd November 4, 2011 at 11:30 am

Mmg hero tamil sungguh! :D

Reply

Persada November 10, 2011 at 12:48 am

kira macam sivaji the boss gak la ni heheheh

Reply

hafizmd November 4, 2011 at 11:35 am

huhu…itulah nasib terengganu…

tinggal 10 minit jer…tp…huuuu

Reply

suri November 2, 2011 at 3:23 pm

tak ku sangka menang gak akhirnya heee

Reply

hafizmd November 4, 2011 at 11:32 am

tahniah! :D

mmg terbaik dari kedua2 pasukan

Reply

Pejuang Kesenian Extreme November 3, 2011 at 1:37 am

Dah tak ada rezeki nak buat macam mana kan..
Tapi gol pertama tu memang sangat…………..

Reply

hafizmd November 4, 2011 at 11:30 am

Rezeki ditolak rasanya :D

Gol pertama tu mmg !#!$%#$^&$&*$

Reply

Persada November 10, 2011 at 12:47 am

kekadang bola ni boleh jadi kejam walaupun bukan kerana penonton atau ref yang berat sebelah :D
Ps: Negori pantai timur kedua selepas Kelantan yang merasai kekecewaan begini

Reply

ciksembang November 4, 2011 at 9:45 am

negeri sembilan low profile pada awalnya.. at last baru tunjuk..

Reply

hafizmd November 4, 2011 at 11:29 am

hehe…mmg N9 berhak menang malam tuh…terbaik!

Reply

MR.Z November 8, 2011 at 10:18 pm

tahniah kepada N9.. perlawanan yang agak sengit :D

Reply

aimannajmy November 9, 2011 at 1:50 am

tahniah nogori dan juga tahniah juga kepada azraai khor (bekas jurulatih kedah) hehe saja nak abaq

Reply

bEe November 9, 2011 at 5:32 pm

As Salam bro ;)
Tahniah N9!!! ;)

Dah lama tak ke mari….

Reply

Persada November 10, 2011 at 12:45 am

tahniah juga pada Malaysia sebab dah kalahkan Thailand

Reply

adele November 10, 2011 at 2:12 pm

eheh.sy sokong dua2 pasukan..yg menang sy gembira,yg kalah sy bersedih :D

Reply

fiezaradzi November 16, 2011 at 12:11 pm

sabar ye peminat terengganu. tak sempat nak tgk pun, sbb anak dah ajak tido.. apa pun, tahniah buat penyokong dan pasukan N9..

tganu leh menang dah, sikit je salah.. hehe.. tak pe, cuba tahun depan ek.. tapi jurulatih dah tukar ni.. cmne tu?

Reply

hafizmd November 16, 2011 at 11:47 pm

hehe…mmg n9 lebih layak tahun ni, tp tahun depan belum tentu lagi..

coach takpe tukar, janji player kekal…keh3

Reply

Leave a Comment